Snabbaste bästa billigaste internetbutik för plasma?

Plasma köp!

Panasonic, Samsung osv osv... skit allihop, behåll din TV eller köp ngt riktigt med en gång

PIONEER PDP 508... , kör 506 XDE själv :p finns fler att välja på 42" osv outstanding när det gäller bästa bild, men vissa kanske bara är ute efter ngt platt att hänga upp ? :)

Tänk vad lätt livet måste vara för människor som först köper en grej och sedan stenhårt håller på att just det dom köpte måste vara absolut bäst i hela världen för all framtid...

Ens "egna" fotbollslag är bäst i världen trots att dom lirar i div3 liksom...

ok så InWarehouse ska man kaske akta sig för?

Radars och Fyndbörsen då? nån som vet om dom är best och billigast?! :fakta

Köpte för ett par år sedan en Harman Kardon DVD av fyndbörsen. Fick problem med dvdn och det blev ett jäkla liv pga att den var gråimporterad, hur som helst så löset det sig tillslut. Har fortsatt att handla grejer av fyndbörsen, senast en Pioneer PDP-507XD (grym tv förövrigt) och var väldigt noga med att kolla med dem att den var svenskimporterad INNAN jag beställde. Så mitt råd är väl att du mailar eller ringer den du handlar av och kollar hur det ligger till.

ok så InWarehouse ska man kaske akta sig för?

Jag har handlat av både fyndbörsen och inWarehouse och än så länge sluppit märkligheter.

Hade jag varit du hade jag ringt inWarehouse och ställt en rak fråga:
- Är TV:n ni säljer direktimporterad eller har den gått via den svenska generalagenten?
...Fråga dem rakt upp och ner om garantierna är exakt samma...

...om det är så är det ju bara att slå till så har du ju tv:n i kväll.

okej - och om jag har fattat det rätt så är det ganska onödigt när man bor i ett ComHemsk hur va?

Jag ser ingen större anledning att köpa med digitalbox. Fördelen är väl isåfall att du kan använda din befintliga digitalbox till en annan tv om du bara skaffar ett extra kort... Jag hade gärna haft digitalmottagare eftersom jag isåfall hade kunnat ha digitalboxen i sovrummet och sluppit en mackapär i vardagsrummet...

Eller för mig kvittar det eftersom jag kör tv via bredband så jag hade ändå inte kunnat nyttja digitalmottagaren i TV:n...

inWarehouse skulle jag inte köpa någonting på.
Har hört dem skälla ut kunder i butiken och de står bara och sover bakom disken, de vet inte ett dugg om deras sortiment och de är ett jeng jävla förortssvin. :mad:

Dumma kunder förtjänar en rejäl utskällning ibland, och människor MÅSTE sova, annars blir vi trötta.

Håller förvisso med, men vad kunder förtjänar och vem som frivilligt tar på sig uppgiften bör synkas bättre. Hade jag en affär skulle kunden vara kung, alltid. (Nästan)

Ah, motivera vad som är bättre med din TV! Motivera prisskillnaden när du ändå är igång :)

Motivera ?

Behövs inte, jämför själva eller läs vilken recension som helst!

Min 50PX60U räcker åt mig, men jag har kanske inte särskilt höga krav...

Tydligen inte :D

senast en Pioneer PDP-507XD (grym tv förövrigt) .

EN som vet :pannkyss

Kör du fortf HK ?

Jag har en AVR 645:a till salu och en DVD47 vid intresse PM:a

Last edited:
Motivera ?

Behövs inte, jämför själva eller läs vilken recension som helst!

Tydligen inte :D

EN som vet :pannkyss

Kör du fortf HK ?

Jag har en AVR 645:a till salu och en DVD47 vid intresse PM:a

Du ändrade lite i inlägget, men såg att du skrev om EISA. En Philips-TV vann någon kategori i år och därmed är EISA's kvalitet bevisad och totalt sänkt.

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back