Snabba gruppen = Kärringar

Robz skrev:
Jag har (som en del andra) haft semester o kom hem för 3 timmar sedan från en solig semesterresa!! :arsele, är en trogen Rödgruppare som gillar:

...förvånad att gruppen är "tom", men jag skulle vara något försiktigare med vissa uttalanden innan detta upprepas! :7peta
Statistiskt sett, speciellat under "the silly season" = semester, an mycket hända - nästa år är kanske halva RR bortresta en helg. Skall det rendera i en dylik avhyvling :va

Jag som ett exempel, kommer på Söndag utan anmälan... finns kanske plats någonstans...

/ Rödgruppare som känner några till bortresta för tillfället :(

Robz, givetvis får folk åka på semester (ditt svin!!! :mad: ) men trenden är ändå tydlig. Och till denna gång ruskigt tydlig. Varför såg vi inte den här trenden förra säsongen? Gällande RR-gruppen så har körtillfällena placerats så att i största möjliga mån undvika större evenemang när hela gruppen är på annat håll. Och om inte annat så är det ju en väldigt bra ursäkt att man kör på annat håll.

Jag tycker inte man ska se det här som en avhyvling utan snarare som ett "wakeup call". Inga anmälningar, ingen körning. Så enkelt är det.

CorbenDallas skrev:
Robz, givetvis får folk åka på semester (ditt svin!!! :mad: )
:arsele :yoparty 2mm regn på 10 dagar!!! Kom hem till solen o en startglad Mille...

CorbenDallas skrev:
Varför såg vi inte den här trenden förra säsongen?
Därför att halva Rödgruppen var kapitalstarka gazzare som skaffade RR-hoj med släp eller racebuss till denna säsong :7peta :7peta

CorbenDallas skrev:
Jag tycker inte man ska se det här som en avhyvling utan snarare som ett "wakeup call". Inga anmälningar, ingen körning. Så enkelt är det.
Håller med till fyllo... :fyllisar

CorbenDallas skrev:
Det är många som inte förstått att det är ett nöje även om det droppar lite från himlen...

Finns många som inte tycker om att bada i 0-gradigt vatten heller.. eller de har kanske inte förstått nöjet??? :va

Personligen tycker jag inte det är kul att köra på bana (eller landsväg) när det regnar!

Jag förstår mkt väl att föreningen lider av att det inte blir fullt till sturupskörningarna och jag har ingen lösning på problemet.

Så är det! ..sen får alla tycka va de vill om mig och om att köra i regn.

Last edited:
Swappe skrev:
Finns många som inte tycker om att bada i 0-gradigt vatten heller.. eller de har kanske inte förstått nöjet??? :va

Personligen tycker jag inte det är kul att köra på bana (eller landsväg) när det regnar!

Jag förstår mkt väl att föreningen lider av att det inte blir fullt till sturupskörningarna och jag har ingen lösning på problemet.

Fjolla

Swappe skrev:

Du kör ju inte när det är torrt heller så sluta gnäll på regnet, fjolla :arsele

Robz skrev:
Jag har (som en del andra) haft semester o kom hem för 3 timmar sedan från en solig semesterresa!! :arsele, är en trogen Rödgruppare som gillar:

...förvånad att gruppen är "tom", men jag skulle vara något försiktigare med vissa uttalanden innan detta upprepas! :7peta
Statistiskt sett, speciellat under "the silly season" = semester, an mycket hända - nästa år är kanske halva RR bortresta en helg. Skall det rendera i en dylik avhyvling :va

Jag som ett exempel, kommer på Söndag utan anmälan... finns kanske plats någonstans...

/ Rödgruppare som känner några till bortresta för tillfället :(

Har oxå varit på semester 2 veckor, kom hem nu i natt och tänkte se om det fanns plats i snabb, men där va det stopp......

Ska inte lägga fler semestrar med familjen när det är srw körning om det riskerar att försvinna.

Kommer ner och kollar jag med om det finns plats i ngn grupp .

/ Jimmy

CorbenDallas skrev:
Jag är i allafall en wannabe o kör. Vad är du?

(more than you´ll ever be) :tuttar

Jag är helnöjd, kör när jag känner att jag kan ha glädje av det och inte för att någon tycker att det är kul och att jag borde köra.. :tungan

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...