CorbenDallas
Memento te mortalem esse!
Det är många som inte förstått att det är ett nöje även om det droppar lite från himlen...Bingo skrev:Köra bana skall vara ett nöje, inte en plikt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är många som inte förstått att det är ett nöje även om det droppar lite från himlen...Bingo skrev:Köra bana skall vara ett nöje, inte en plikt![]()
Robz skrev:Jag har (som en del andra) haft semester o kom hem för 3 timmar sedan från en solig semesterresa!!, är en trogen Rödgruppare som gillar:
...förvånad att gruppen är "tom", men jag skulle vara något försiktigare med vissa uttalanden innan detta upprepas!![]()
Statistiskt sett, speciellat under "the silly season" = semester, an mycket hända - nästa år är kanske halva RR bortresta en helg. Skall det rendera i en dylik avhyvling![]()
Jag som ett exempel, kommer på Söndag utan anmälan... finns kanske plats någonstans...
/ Rödgruppare som känner några till bortresta för tillfället![]()
CorbenDallas skrev:Robz, givetvis får folk åka på semester (ditt svin!!!)
Därför att halva Rödgruppen var kapitalstarka gazzare som skaffade RR-hoj med släp eller racebuss till denna säsongCorbenDallas skrev:Varför såg vi inte den här trenden förra säsongen?
Håller med till fyllo...CorbenDallas skrev:Jag tycker inte man ska se det här som en avhyvling utan snarare som ett "wakeup call". Inga anmälningar, ingen körning. Så enkelt är det.
Undrar just vem tusan som har släp på sin Racehoj...Robz skrev:RR-hoj med släp
CorbenDallas skrev:Det är många som inte förstått att det är ett nöje även om det droppar lite från himlen...
FjollaSwappe skrev:Finns många som inte tycker om att bada i 0-gradigt vatten heller.. eller de har kanske inte förstått nöjet???
Personligen tycker jag inte det är kul att köra på bana (eller landsväg) när det regnar!
Jag förstår mkt väl att föreningen lider av att det inte blir fullt till sturupskörningarna och jag har ingen lösning på problemet.
Så är det! ..sen får alla tycka va de vill om mig och om att köra i regn.
Tack det är det finaste en man har kallat migSwappe skrev:glappröv.![]()
Du kör ju inte när det är torrt heller så sluta gnäll på regnet, fjollaSwappe skrev:Finns många som inte tycker om att bada i 0-gradigt vatten heller.. eller de har kanske inte förstått nöjet???
Personligen tycker jag inte det är kul att köra på bana (eller landsväg) när det regnar!
Jag förstår mkt väl att föreningen lider av att det inte blir fullt till sturupskörningarna och jag har ingen lösning på problemet.
Så är det! ..sen får alla tycka va de vill om mig och om att köra i regn.
Robz skrev:Jag har (som en del andra) haft semester o kom hem för 3 timmar sedan från en solig semesterresa!!, är en trogen Rödgruppare som gillar:
...förvånad att gruppen är "tom", men jag skulle vara något försiktigare med vissa uttalanden innan detta upprepas!![]()
Statistiskt sett, speciellat under "the silly season" = semester, an mycket hända - nästa år är kanske halva RR bortresta en helg. Skall det rendera i en dylik avhyvling![]()
Jag som ett exempel, kommer på Söndag utan anmälan... finns kanske plats någonstans...
/ Rödgruppare som känner några till bortresta för tillfället![]()
CorbenDallas skrev:Du kör ju inte när det är torrt heller så sluta gnäll på regnet, fjolla![]()
GSXR1100R skrev:Tack det är det finaste en man har kallat mig![]()
Torrt och trevligt, man du bangade ju som vanligtSwappe skrev:There´s more where that came from![]()
![]()
GSXR1100R skrev:Torrt och trevligt, man du bangade ju som vanligt![]()
Jag är i allafall en wannabe o kör. Vad är du?Swappe skrev:Sluta vara så präktig, wannabe RR!![]()
![]()
CorbenDallas skrev:Jag är i allafall en wannabe o kör. Vad är du?
Låter fetegöttSwappe skrev:Jepp, som vanligt. En vecka till sen är jag med!![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |