BillS
DayDreamer©
Tja grabbar.. Tänkte testa nåt annat än norton antivirus men vad ska jag ha? Har letat i dataforumet men hittar inget.. Är F-Secure bra? Snabba tips tack! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
BillS skrev:Tja grabbar.. Tänkte testa nåt annat än norton antivirus men vad ska jag ha? Har letat i dataforumet men hittar inget.. Är F-Secure bra? Snabba tips tack!![]()
BillS skrev:Det är helt ok att tjejer svarar med
Vad jag söker är det bästa antivirusprogget. Symantic skulle inte kunna vara "symantec" kanske? Som i Symantec Norton Antivirus?
frankof skrev:Norman kanske? fast jag gillar också norton![]()
håller med.Skalman skrev:Vad som helst men inte Norton/Symantec.
smilee skrev:Av egen erfarenhet så kan jag rekommendera McAfee VirusScan Enterprise. Proffsigt och en av dom bättre på att rensa. Symantec funkar också. Undvik Panda.
Det är väl bara att tala om att den inte skall lägga sig i då?Skalman skrev:Det jag inte gillar med farbror Norton är att den lägger sig i allting.
Anders R skrev:Brukar få hjälpa kompisar som har varit för snåla att investera i Av-program och har provat de flesta AV. Jag har inte hittat något bättre än F-secures Internet security 2004. AV och Brandvägg i ett. Dock bör man ställa om den så den tar bort infekterade filer, inte bekämpar angrepp i realtidsläget. Mcafee, Norton, Panda mfl har misslyckats med att hitta virus som F-secure har hittat. Ytterligare fördelar med f-secure är svenskt interface, det har jag inte hittat på någon av de andra(kanske bara jag som inte hittar).
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |