Snabb däckbytarhjälp!

YouKnowMe

Hmm...
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
KTM SuperDuke R
Finns det nån som skor på en uppsättning däck fort som f*n imorrn bitti?! Nån däckfirma eller privatperson, spelar ingen roll. Hade glömt bort bes. tiden som e imorrn kl 13.00 och däcken e kass, har nya liggandes... :huvet

Snabb hjälp tack!

PM:a eller ring -----------

Last edited:
WuzUp skrev:
2175446 Finns det nån som skor på en uppsättning däck fort som f*n imorrn bitti?! Nån däckfirma eller privatperson, spelar ingen roll. Hade glömt bort bes. tiden som e imorrn kl 13.00 och däcken e kass, har nya liggandes... :huvet

Snabb hjälp tack!

PM:a eller ring 0704497390

besikt på lördag??? :va

Hej

Lånar tråden ett ögonblick.

Vet att det funnits trådar om vem som skiftar däck i stan men hittar inte tråden :)

Fick ett pris på ca 300 SEK med löst hjul hos Wallins men tycker det är i saftigaste laget.

Så någon som har tips :va

/BW

hahah fy fan vilket röv pris!!

Jag vet en däckfirma vid pilbågsgatan i Johanneberg i korsningen med bersprängaregatan, han gör det för 100-ingen, per däck

Alex 6R skrev:
2180737 hahah fy fan vilket röv pris!!

Jag vet en däckfirma vid pilbågsgatan i Johanneberg i korsningen med bersprängaregatan, han gör det för 100-ingen, per däck

Oh fan! Blir det riktigt gjort? I så fall är det både nära och billigt. :)

Black-Wolf skrev:
2179246 Hej

Vet att det funnits trådar om vem som skiftar däck i stan men hittar inte tråden :)

Fick ett pris på ca 300 SEK med löst hjul hos Wallins men tycker det är i saftigaste laget.

/BW

skumt :va . han skiftade både fram och baksula för 630:- åt mig förra veckan. (inga lösa fälgar utan jag provkörde lite buell och ducati på HD-affären bredvid under tiden :) ). Upptäckte dock lite obalans i framdäcket vilket han fixade åt mig idag.

Ortefon skrev:
2181033 Oh fan! Blir det riktigt gjort? I så fall är det både nära och billigt. :)

vet inte om det blir bra. jag skullelämna hos han en gång, men stack i väg till en annan i alla fall. han sa att han skulle göra det får 100 ingen i alla fall. åk dit o kolla. verkade sjysst, säg bara till att han ska vara nogrann..

alex

Black-Wolf skrev:
2179246 Hej

/BW

Ja, Lagga Däck och bilservice i Torslanda kränger för 150 kr däcket, Lös fälg. Väldigt trevliga och snabbt gick det.

Alex 6R skrev:
2188594 vet inte om det blir bra. jag skullelämna hos han en gång, men stack i väg till en annan i alla fall. han sa att han skulle göra det får 100 ingen i alla fall. åk dit o kolla. verkade sjysst, säg bara till att han ska vara nogrann..

va heter stället?

jag har krängt på honda center för en 100 / hjul

Om man går direkt till grabbaran i verkstaden.....

Alex 6R skrev:
2180737 hahah fy fan vilket röv pris!!

Oxå intresserad vad firman heter? :va

HJÄLP!!

Finns det ngn som vill hjälpa mig med att byta däck bak?!
Måste fixa det innan smc´s kurs den 1/7!!!

Kan betala med en platta ½-liters maltdryck eller några dineros!!

ring Mölndals Däckservice annars, 150kr balancerat och klart (jag bytte där förra veckan inför SMC-kursen den 17:e :)

Rasorblade skrev:
2240938 Oxå intresserad vad firman heter? :va

Har för mig att firman heter Göteborgs däckcenter.

För nåt år sen fanns det nån kille här på forumet som krängde däck i gbg, vart har detta erbjudandet tagit vägen??

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti