Snabb däckbytarhjälp!

YouKnowMe

Hmm...
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
KTM SuperDuke R
Finns det nån som skor på en uppsättning däck fort som f*n imorrn bitti?! Nån däckfirma eller privatperson, spelar ingen roll. Hade glömt bort bes. tiden som e imorrn kl 13.00 och däcken e kass, har nya liggandes... :huvet

Snabb hjälp tack!

PM:a eller ring -----------

Last edited:
WuzUp skrev:
2175446 Finns det nån som skor på en uppsättning däck fort som f*n imorrn bitti?! Nån däckfirma eller privatperson, spelar ingen roll. Hade glömt bort bes. tiden som e imorrn kl 13.00 och däcken e kass, har nya liggandes... :huvet

Snabb hjälp tack!

PM:a eller ring 0704497390

besikt på lördag??? :va

Hej

Lånar tråden ett ögonblick.

Vet att det funnits trådar om vem som skiftar däck i stan men hittar inte tråden :)

Fick ett pris på ca 300 SEK med löst hjul hos Wallins men tycker det är i saftigaste laget.

Så någon som har tips :va

/BW

hahah fy fan vilket röv pris!!

Jag vet en däckfirma vid pilbågsgatan i Johanneberg i korsningen med bersprängaregatan, han gör det för 100-ingen, per däck

Alex 6R skrev:
2180737 hahah fy fan vilket röv pris!!

Jag vet en däckfirma vid pilbågsgatan i Johanneberg i korsningen med bersprängaregatan, han gör det för 100-ingen, per däck

Oh fan! Blir det riktigt gjort? I så fall är det både nära och billigt. :)

Black-Wolf skrev:
2179246 Hej

Vet att det funnits trådar om vem som skiftar däck i stan men hittar inte tråden :)

Fick ett pris på ca 300 SEK med löst hjul hos Wallins men tycker det är i saftigaste laget.

/BW

skumt :va . han skiftade både fram och baksula för 630:- åt mig förra veckan. (inga lösa fälgar utan jag provkörde lite buell och ducati på HD-affären bredvid under tiden :) ). Upptäckte dock lite obalans i framdäcket vilket han fixade åt mig idag.

Ortefon skrev:
2181033 Oh fan! Blir det riktigt gjort? I så fall är det både nära och billigt. :)

vet inte om det blir bra. jag skullelämna hos han en gång, men stack i väg till en annan i alla fall. han sa att han skulle göra det får 100 ingen i alla fall. åk dit o kolla. verkade sjysst, säg bara till att han ska vara nogrann..

alex

Black-Wolf skrev:
2179246 Hej

/BW

Ja, Lagga Däck och bilservice i Torslanda kränger för 150 kr däcket, Lös fälg. Väldigt trevliga och snabbt gick det.

Alex 6R skrev:
2188594 vet inte om det blir bra. jag skullelämna hos han en gång, men stack i väg till en annan i alla fall. han sa att han skulle göra det får 100 ingen i alla fall. åk dit o kolla. verkade sjysst, säg bara till att han ska vara nogrann..

va heter stället?

jag har krängt på honda center för en 100 / hjul

Om man går direkt till grabbaran i verkstaden.....

Alex 6R skrev:
2180737 hahah fy fan vilket röv pris!!

Oxå intresserad vad firman heter? :va

HJÄLP!!

Finns det ngn som vill hjälpa mig med att byta däck bak?!
Måste fixa det innan smc´s kurs den 1/7!!!

Kan betala med en platta ½-liters maltdryck eller några dineros!!

ring Mölndals Däckservice annars, 150kr balancerat och klart (jag bytte där förra veckan inför SMC-kursen den 17:e :)

Rasorblade skrev:
2240938 Oxå intresserad vad firman heter? :va

Har för mig att firman heter Göteborgs däckcenter.

För nåt år sen fanns det nån kille här på forumet som krängde däck i gbg, vart har detta erbjudandet tagit vägen??

Nyheter
Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna