"Snöstorm drar in över västsverige"

trött

jag e svintrött på detta nu ,, :mad: :huvet
tänk om man inte hade lagt nästan alla sina pengar på hojen då hade man kunnat ta en resa till taihland ,
när man väll kom hem så skulle snön ändå ha försvunnit efter ett par veckor

4 veckor till, sedan är säsongen igång igen, måtte all snö dra åt h-lvete!! :mad:

Werzion skrev:
så går det när man bor "granne" med karikatyr-ritarna :P ;)

ut och åk snowboard med er! :tummenupp

Då behöver man backar, vilket vi heller inte har här nere.. bara snö, edit: bara slask menar jag..

kom våren, kom

Skaffa en vinterpulka, ut och sladda, gör det bästa av situationen.
Åk pocketbike för att lindra abstinensen.

Själv tycker jag nästan att det är bra att det fortfarande är vinter, då blir inte suget för stort efter att hitta en hoj eftersom jag inte har någon än. Ju längre det är vinter ju längre hinner jag spara pengar att lägga på en hoj :)

aja håll snön för er själva, för PEPPAR PEPPAR så är vi än så länge förskonade från detta jävla ofog...... :tomten kan ta sitt vita skit å dra....

Olof.B skrev:
Skaffa en vinterpulka, ut och sladda, gör det bästa av situationen.
Åk pocketbike för att lindra abstinensen.

Själv tycker jag nästan att det är bra att det fortfarande är vinter, då blir inte suget för stort efter att hitta en hoj eftersom jag inte har någon än. Ju längre det är vinter ju längre hinner jag spara pengar att lägga på en hoj :)

Åker minimoto, spelar MotoGP 3, tittar på WSBK & MotoGP, BSBK, IOM TT, Macau GP, Ulster GP, skruvar i garaget, gått på mässa, vaxar hojarna, beställer utrustning, köper leksaks GP modeller.....hjälper bara mot den värsta abstinensen... :(

Skulle kunna tro man är bosatt i något förbannat Norrland. Det är inte meningen att skåne skall ha snö & när det ser ut såhär :confused: funderar man på varför inte växthuseffekten kan sätta fart snart

Bifogat

• sug.JPG
    sug.JPG
    19.9 KB · Visningar: 144
mikael n skrev:
Precis såna nyheter man vill ha, när abstinensen klättrar på väggarna här hemma.
SMHI lovar snöfall i fyra dagar. Tack.

Det blir till att sitta inloggad på pokersajten ett tag till alltså...

Tar det som ett vårtecken...hela skiten kan vara borta om 8 dagar, med lite varma vindar och skönt vårregn..

kungko skrev:
aja håll snön för er själva, för PEPPAR PEPPAR så är vi än så länge förskonade från detta jävla ofog...... :tomten kan ta sitt vita skit å dra....

ja han har snortat för dåligt i år :tummenupp

[- sNaIjK -] skrev:
Skulle kunna tro man är bosatt i något förbannat Norrland. Det är inte meningen att skåne skall ha snö & när det ser ut såhär :confused: funderar man på varför inte växthuseffekten kan sätta fart snart

e det nån jävel som har vänt sverige upp å ner eller :va

smhi stämmer aldrig om man bor i (skåne), däremot dmi.dk stämmer skitbra om du bor i skåne, kolla dmi om du bor i skåne tycker iaf de ger en mer rättvis bild av hur vädret kommer bli än vad smhi ger

Fan va jag hatar snö, åkte upp till Gbg till Hondacenter prova ställ idag och så börjar snön falla (snöa som fan) a vad händer, i påfarten dit kör i 40km/h ca får man sladd med bilen och kör in i räcket :mad: som tur så hade jag ingen bakom eller framför mig så det va bara att göra vidare. Mmm vad hände med bilen då stötfångan fram e knäckt och så fick man en stor fin låång repa på vänster sidan bak :mad: :mad:

MoYa skrev:
Fan va jag hatar snö, åkte upp till Gbg till Hondacenter prova ställ idag och så börjar snön falla (snöa som fan) a vad händer, i påfarten dit kör i 40km/h ca får man sladd med bilen och kör in i räcket :mad: som tur så hade jag ingen bakom eller framför mig så det va bara att göra vidare. Mmm vad hände med bilen då stötfångan fram e knäckt och så fick man en stor fin låång repa på vänster sidan bak :mad: :mad:

Kör ni med sommarsulorna på eller :va

hur som helst så var det ju tråkigt att höra...hoppas det inte vart så mycke skador?...huvudsaken är ju att det gick bra för dig...fordon går alltid att laga :tummenupp

Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Ny 500-kubiks retro från Honda