Snöskoter mellan Sverige-Finland på vatten!

Det blev ingen affär då, men jag har funderat på att åka dit och tokpruta, han ville ha 1000:-, ska jag bjuda hälften?
Vad var det för klass på det objektet egentligen? Rostig och "nästan" komplett GSX 250 i banankartonger? :va

Det kostar inget att försöka. Pruta tills han gråter. :tummenupp

Vad var det för klass på det objektet egentligen? Rostig och "nästan" komplett GSX 250 i banankartonger? :va

Det kostar inget att försöka. Pruta tills han gråter. :tummenupp

Byt ut GSX 250 mot XS 400 så var din beskrivning perfekt!

Som tekniknörd fascineras jag även vid tanken på alla kullager till matta och transmissionen som ska hålla för att gå i ett saltvatteninferno i flera timmar :D

Rätt låg salthalt i vattnet där uppe, men självklart kommer de ta lite skada. Men vad jag sett när vi har kört på vattnet med skotrar och crossar (det gör ont) så har inte lagren tagit någon större skada. Eller jo en gång var det två lager som gick åt helvete på en maskin men då hade han pressat det fullt med sand.

Större risk att man får in ett par vattendroppar för mycket mot variatorn och remmen börjar slira. Det äär nog vanligaste orsaken att man sänker en maskin. *bruuuum bruuuuuuum bruuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiii (fan) plums*

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra