Köpråd, osäker?

Varför inte göra det som jag gjorde, Husqvarna 701 supermoto. Släng på dubbdäck om du vill köra grus och slicks för asfalt...kolla på supermofools, de kör det mesta med motard...se vid 6:38 i detta klipp..https://youtu.be/D1RhDP5iH7w

En hårdpackad, slät byagrusväg är ingen sak med en landsvägshoj, men det folk tänker på när dom säger grusväg varierar ju från det till lösgrus-vägar med bara traktor-hjulspår och gräs emellan....

Ja, en slät stenhårt packad grusväg går ju utmärkt att lägga burnisar på, t.ex. :)

Haha tack för hjälpen, men det hjälper inte så mkt. Precis så där går min tankegång också... Skulle köpt 2 olika, ifall jag hade platsen.
Men jag kollade iaf på Z1000SX - En -11 kostar bara 650kr/månaden hel, inte alls farligt. Ska provköra en! Tack för tips.

Jag lutar mest åt (just denna sekund, det skiftar ofta) antingen en billig offroad/dualsport, för att testa grus mer 'seriöst'. Typ Äldre African Twin, eller Tenere 660? Kanske XT660.
Eller åka runt och provköra tills jag hittar en motorcykel jag blir kär i, oavsett stil, och skippar grus.

Yes provkör gärna. Grymt mycket prestanda för pengarna. Jag har en 2012 men vet att de gjorde en del uppdateringar 2014. Kan du lösa en från 2014 så är det nice, men absolut inget fel på de äldre heller.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT