Stoppsladd
Under uppbyggnad.....
Tranicos skrev:2539116Benet klarade sig, men en ledkapsel blev rätt söndertrasad. Hursomhelst skulle det bli helt återställt med tiden!![]()
Inte såå lång sjukskrivning då med andra ord?
Lite tur i oturen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tranicos skrev:2539116Benet klarade sig, men en ledkapsel blev rätt söndertrasad. Hursomhelst skulle det bli helt återställt med tiden!![]()
Stoppsladd skrev:2539120Inte såå lång sjukskrivning då med andra ord?
Lite tur i oturen?

Tranicos skrev:2539139Ah, det kunde vart mycket värre! Två veckor blev det men jag jobbar hos farsan och vi har mycket att göra så det blir nog bara ett par dagar innan jag får ge mig påt igen!![]()
Esquire skrev:2539005Ibland är det så. Kombinationen av köttsår och chock gör inte alltid särskilt ont. Iaf inte direkt efter att skadan har inträffat.
Tranicos skrev:2538865Funderar på att ställa av hojen nu då jag inte får på mig högerhandsken, samt har lite problem att gasa för tillfället... Väntar på bättre bilder från sköterskan, men här kommer en tagen med mobilen så länge.![]()
Starfighter skrev:2538926Hantverkare?!![]()

Lite OT, men jag har för mig att Kalle på Erikssons berättade om det någon gång.Skalman skrev:2539579Upplevde något liknande när jag klotade med körskolehojen på banan, i serpentinens vändning. Råkade bromsa fram och stöp i backen, fick hojen över mig så att en av fotpinnarna snittade upp vaden. Det blev ett hål på 10x4cm ungefär, och man kunde se skenbenet där. Brände till lite i början, men gick över på ett par sekunder så jag reste hojen och fortsatte, hade ju halva lektionen kvar....Värre blev det när jag drog av skinnstället och min vita tubsocka var knallröd, så det fick bli sjukan i 2 veckor med tillhörande plastikoperation.
Esquire skrev:2540348Lite OT, men jag har för mig att Kalle på Erikssons berättade om det någon gång.
Det är bra med dig nu då? (så bra som det nu kan kännas när kroppen har blivit ofrivilligt penetrerad av något stort och hårt kanske...)
"Lille lappen". Hehe. Ja, det är nog Kalle det.Skalman skrev:2540379Ja för fasiken. Fast det är första och sista gången jag vill ha nåt stort och hårt i mig...det kan nog stämma, jag körde för Eriksson, bl.a. med den lille lappen från Norrland![]()
Fy sjutton vad läskigt.Skalman skrev:2539579Det beror på att kroppen utsöndrar ett slags egenproducerat morfin när en "chockskada" inträffar. (Tror jag.)
Upplevde något liknande när jag klotade med körskolehojen på banan, i serpentinens vändning. Råkade bromsa fram och stöp i backen, fick hojen över mig så att en av fotpinnarna snittade upp vaden. Det blev ett hål på 10x4cm ungefär, och man kunde se skenbenet där. Brände till lite i början, men gick över på ett par sekunder så jag reste hojen och fortsatte, hade ju halva lektionen kvar....Värre blev det när jag drog av skinnstället och min vita tubsocka var knallröd, så det fick bli sjukan i 2 veckor med tillhörande plastikoperation.
Kontentan av det hela är att det gjorde inte alls ont efter bara några sekunder, kroppens eget smärtstillande funkar bra![]()
Tranicos skrev:2538994"Young, dumb and full of cum" - Det låter som om du blivit penetrerad både en och två gånger...![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |