Tranicos skrev:2538994"Young, dumb and full of cum" - Det låter som om du blivit penetrerad både en och två gånger...![]()
Japps. Man ska ju inte dö nyfiken

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tranicos skrev:2538994"Young, dumb and full of cum" - Det låter som om du blivit penetrerad både en och två gånger...![]()

sirmagnus skrev:2539535på egen hand ser jag....
skoteridioten skrev:2539565Vad skulle du borra?
sEiKo skrev:2541415Fy!!!!!
Det dummaste jag gjort med en borrmaskin var att borra upp hålet i en kabelsko och hålla i kabelskon med handen.
Kan ni gissa vad som hände med min tumme och dito nagel när borren högg?

Mark skrev:2541652nån här på sh har väl berättat om hur han skulle ta pelarborren och borra ett litet litet hål på en blodblåsa som satt under ena fingernageln. Problemet var bara det att när han kom genom nageln gjorde de så jävla ont att han av misstag ryckte till i handtaget till den där saken som man höjjer och sänker borret med. Han borrade oxå genom hela fingret.
ser jävligt otäckt ut![]()

Det låter som en vandrings-sägen jag har hört den från flera håll i olika verisioner.Mark skrev:2541652nån här på sh har väl berättat om hur han skulle ta pelarborren och borra ett litet litet hål på en blodblåsa som satt under ena fingernageln. Problemet var bara det att när han kom genom nageln gjorde de så jävla ont att han av misstag ryckte till i handtaget till den där saken som man höjjer och sänker borret med. Han borrade oxå genom hela fingret.
ser jävligt otäckt ut![]()
Jag tror inte det hade hjälpt ändå, hade jag så hållit i med tång så hade kabelskon trasats sönder istället, jag hade iof. klarat fingret då. Men jag var stressad och var trött och använde inte insidan av huvudet så bra...General E skrev:2541578Du höll löst så att du tappade greppet och skon snurrade runt?
-----------------------------
Jag tror Tranicos har lite dålig fingertopskänsla när det gäller borrning![]()

Tranicos skrev:2539116Benet klarade sig, men en ledkapsel blev rätt söndertrasad. Hursomhelst skulle det bli helt återställt med tiden!![]()
Bärgren skrev:2542603Kan man se rätt igenom fingret?

Jonathan. skrev:2539574Nu har jag iof inte läst tråden, men har du testat att BORRA?![]()

Tranicos skrev:2557641Verkar inte som om den snälla sköterskan som tog kort behagade maila dem till mig.![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |