Snö helvete

4-fun

Vem jag ??
Gick med
18 Feb 2004
Ort
Kramfors
Hoj
-98 Gixxer 750 i fighter kostym
Satan tänkte åka med hojen på verkstaden i morgon för stor herrejösses service, på släpvagn bör tilläggas. Men nu snöar det och det är lika med massa salt på vägarna och en nersaltad hoj. :huvet :huvet :huvet
 
*host host* 17 grader varmt, inte ett moln på himmlen *host host* :D
 
4-fun skrev:
Satan tänkte åka med hojen på verkstaden i morgon för stor herrejösses service, på släpvagn bör tilläggas. Men nu snöar det och det är lika med massa salt på vägarna och en nersaltad hoj. :huvet :huvet :huvet

Så illa är det ju inte här. Jag ska nog köra lite till helgen om det inte är för blött.
 
det snöar? öh, det är 9 grader varmt här. snacka om kontrast bara på 10 mil.
 
kaZmur skrev:
*host host* 17 grader varmt, inte ett moln på himmlen *host host* :D
:mad: Jag vill också bo i dom södra delarna av detta land just nu. Jaja, har iallafall plusgrader så i eftermiddag SKA jag göra säsongens första åktur :tummenupp
 
Mr. President skrev:
:mad: Jag vill också bo i dom södra delarna av detta land just nu. Jaja, har iallafall plusgrader så i eftermiddag SKA jag göra säsongens första åktur :tummenupp

Jag körde runt 10 mil igår :banana
 
Mr. President skrev:
:mad: Jag vill också bo i dom södra delarna av detta land just nu. Jaja, har iallafall plusgrader så i eftermiddag SKA jag göra säsongens första åktur :tummenupp
Gött, jag har visserligen redan kört nästan 100 mil i år men dagar som dessa är det nästan lika skoj att köra som dagen man fick körkortet :tummenupp
 
Tror jag ska ta långlunch idag! Ta en svänga förbi på Burger King, ta en burgare, sticka till MC-Huset eftersom det ryktas att det står en R1-04 där och avsluta med ett par mil landsväg. Man kan fan inte sitta här inne å häcka när vädret är så fint! Sen måste man tyvärr ner i kolgruvan igan :(
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top