Snö helvete

4-fun

Vem jag ??
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
-98 Gixxer 750 i fighter kostym
Satan tänkte åka med hojen på verkstaden i morgon för stor herrejösses service, på släpvagn bör tilläggas. Men nu snöar det och det är lika med massa salt på vägarna och en nersaltad hoj. :huvet :huvet :huvet

*host host* 17 grader varmt, inte ett moln på himmlen *host host* :D

4-fun skrev:
Satan tänkte åka med hojen på verkstaden i morgon för stor herrejösses service, på släpvagn bör tilläggas. Men nu snöar det och det är lika med massa salt på vägarna och en nersaltad hoj. :huvet :huvet :huvet

Så illa är det ju inte här. Jag ska nog köra lite till helgen om det inte är för blött.

kaZmur skrev:
*host host* 17 grader varmt, inte ett moln på himmlen *host host* :D
:mad: Jag vill också bo i dom södra delarna av detta land just nu. Jaja, har iallafall plusgrader så i eftermiddag SKA jag göra säsongens första åktur :tummenupp

Mr. President skrev:
:mad: Jag vill också bo i dom södra delarna av detta land just nu. Jaja, har iallafall plusgrader så i eftermiddag SKA jag göra säsongens första åktur :tummenupp

Jag körde runt 10 mil igår :banana

Mr. President skrev:
Gött, jag har visserligen redan kört nästan 100 mil i år men dagar som dessa är det nästan lika skoj att köra som dagen man fick körkortet :tummenupp

Tror jag ska ta långlunch idag! Ta en svänga förbi på Burger King, ta en burgare, sticka till MC-Huset eftersom det ryktas att det står en R1-04 där och avsluta med ett par mil landsväg. Man kan fan inte sitta här inne å häcka när vädret är så fint! Sen måste man tyvärr ner i kolgruvan igan :(

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back