Snööööööö

maxtreme

Hoj åkning som mitt leverne
Gick med
7 May 2008
Hoj
Triumph Daytona T595
Faan vare snöar.. Det har kommit 40cm på 4 dagar.. Snöar konstant sedan i torsdags. Har skottat snö 4ggr idag :huvet

Ska lägga ut lite bilder imorrn..

Herregud, med den rubriken så tänkte jag på boken Snabba Cash av Jens Lapidus! Där var snö av en helt annan kaliber. :gnissla

Har också haft kallt. -22 som kallast och de snöa i vansinne.. Oftast brukar det ju inte snöa då det är så kallt, brukar ju ligga på nån minus grad då.. Men men de ä ju vinter så det hör ju till att det snöa men nån måtta borde de ju finnas

Har sprungit ute i snön och lekt i 3 dagar nu :träningsvärk

samma här, körde en jeep inatt bara för att komma fram mätte upp allt mellan 2-3dm nysnö på oplogade vägar..nu är det snart uppe i 4dm...jävla dynga sitter¨å har jour fram till 6 vilket betyder att jag närsomhellst i detta helvete kan jag bli tvungen att köra en 25m lång 60ton lastbil

snö? satt och funderade på om jag skulle ta MCn när jag skulle åka och handla.

men ifall ni skulle få välja mellan snö och eld tror jag ni väljer snö :hihi , kolla in i Australien:näsblod

Vad har ni att erbjuda jobbmässigt? Kan ju va kul att prova nåt nytt och vägarna kring marsfjällen är kalas, ja egentligen är det klart bäst hojåkning där för att vara innanför gränserna. men sen är väl säsongen lite kort...

Beror på va du vill ha för jobb.. Nog finns de jobb om man har utbildning kanske inte i dagsläget men då krisen är över så lär det finnas riktigt shyssta jobb. Jämfört med södra sverige så har vi väll kortare säsong men då har du ju en riktig vinter :)

Idag har jag stått ute och jobbat i 2 timmar, klivit omkring i snön och blivit blöt och frusit.
Men det gör inte ett skit för det är få saker som är bättre än en riktig vinter! Snart ska jag packa in skidorna i bilen och åka till backen och bättra på träningsvärken :)

Idag har jag stått ute och jobbat i 2 timmar, klivit omkring i snön och blivit blöt och frusit.
Men det gör inte ett skit för det är få saker som är bättre än en riktig vinter! Snart ska jag packa in skidorna i bilen och åka till backen och bättra på träningsvärken :)

Passa på att ger kärringa ett par smällar ;)

Sluta klaga.

I Fernie hade vi 70 cm över natten, i Whistler 180 cm på drygt en vecka.

Sluta klaga.

I Fernie hade vi 70 cm över natten, i Whistler 180 cm på drygt en vecka.

Jag skulle vilja se hur ni i sthlm skulle fixa 50cm snö.. Lär ju bli tidernas flesta seriekrockar, bilar som hamnar i diket, bilar som står stilla och spinner i en liten uppförsbacke.. :D

Jag skulle vilja se hur ni i sthlm skulle fixa 50cm snö.. Lär ju bli tidernas flesta seriekrockar, bilar som hamnar i diket, bilar som står stilla och spinner i en liten uppförsbacke.. :D

Glöm inte alla stackars Chihuahua´s *hur fan skriver man det i plural!?* som förfryser tassarna :(

Lite snö har vi allt :näsblod växthuseffekt my ass :arsele

Bifogat

• DSC01654.JPG
    DSC01654.JPG
    110.8 KB · Visningar: 57
  • DSC01652.JPG
    DSC01652.JPG
    45.3 KB · Visningar: 65
  • DSC01655.JPG
    DSC01655.JPG
    50.7 KB · Visningar: 68
Nyheter