Snålar med Vista

Det dryga är ju att microsoft mycket enklare ser om en licensnyckel används av flera personer och då kan stänga ner den licensnyckeln på en gång så du inte kommer in i windows utan att verifiera att det verkligen är din nyckel.

Tror du på det själv? :va
1 vecka o "hackers" har löst problemet så är det alltid med alla "super säkra o-crackbara program".

Jag kör vista på mitt mediacenter och det flyter på ruskigt bra, Aero funkar och allt känns rappt o fint. XP2000+ o 1024 i ram.....jag gjorde en googling på din burk o fattar inte hur det kan gå segt med en p4 3.04 :va

Min dator har drygt3,5 år på nacken CPU´n ligger på 3.0. Hade 512 i ram som standard har nu 1024 i ram. Skall väl tillägga att min burk är inte så "frisk" har krånglat mycket på sistonde, tappat operativsystemet samt bios gick inte heller att hitta. Fel på moderkortet enligt mig så skickade iväg burken för reperation, de hittar inget fel. Har lämnat hela burken två gånger på service (hos olika bolag) utan de funnit några fel. Har även lämnat hårddiskarna men dem är OK.

Fungerar nu perfekt med XP. När jag installerade Vista så hände det en massa, varnade för diskfel etc. Mp3 låtar bara skrovlade etc. Programen tar lång tid på sig att startas etc.

Har återigen XP och nu fungerar det bra igen!

Något är ju fel men vad???

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...