min kissekatt behöver ett nytt hem. han kan inte bo med mig längre då jag skaffat en allergisk sambo så han fick flytta till min bror i linköping, men nu tycker hans flickvän att kissen hårar för mycket och stör dem på nätterna (eftersom han vill in i deras sovrum där han är van att sova...). Till saken hör att de bor i lägenhet och att han inte varit där nån lång tid så han har inte hunnit vänja sig. han skulle alltså behöva bo i ett hus eller liknande där han kunde komma ut och tappa lite päls och energi,och bo hos nån som har tålamod med att han är lite spattig i början när han är blyg och nervös och som kan ge honom kärlek.
kissen är ca 1,5 år, superfin, pappan är norsk skogkatt så han ser ut som en sån även om mamman är vanlig bonnkatt. han är väldigt tillgiven och social och go på alla sätt. givetvis rumsren.
snälla hjälp oss! jag vet inte vad jag ska göra!
han kan köras i stort sett var som helst i södra sverige (helst östergötland, elelr skåne) men jag ser gärna att han slipper åka bil så mkt som möjligt då den förra resan var en riktig skräckupplevelse för honom som tog lång tid att hämta sig från.
kan du ta honom? känner du nån som kan ta honom? känner du nån som känner nån som kan ta honom?
jag vill ine behöva lämna honom till ett katthem som kommer göra honom ännu mer uppjagad och ledsen.
snälla snälla hjälp mig!
/kan inte sova...
kissen är ca 1,5 år, superfin, pappan är norsk skogkatt så han ser ut som en sån även om mamman är vanlig bonnkatt. han är väldigt tillgiven och social och go på alla sätt. givetvis rumsren.
snälla hjälp oss! jag vet inte vad jag ska göra!
han kan köras i stort sett var som helst i södra sverige (helst östergötland, elelr skåne) men jag ser gärna att han slipper åka bil så mkt som möjligt då den förra resan var en riktig skräckupplevelse för honom som tog lång tid att hämta sig från.
kan du ta honom? känner du nån som kan ta honom? känner du nån som känner nån som kan ta honom?
jag vill ine behöva lämna honom till ett katthem som kommer göra honom ännu mer uppjagad och ledsen.
snälla snälla hjälp mig!
/kan inte sova...
Bifogat
Last edited: