Snäll-mot-Mattias-dagen

Status
Ej öppen för fler svar.
Killen är en vardagshjälte som orka plöja genom all vår smörja här på jakt efter sådant som måste bort, och han har ändå vilja kvar till att hjälpa och såga på ett fyndigt vis. :tummenupp

Jag skulle aldrig orka med er allihop om jag inte som nu kunnat välja och vraka vad jag vill läsa.
 
under den sexistiska o hatiska synen på kvinnor är mattias är yber kille ;)

o även bakom trångsyntheten... och han är inte så hatisk som han verkar.. tror jag.
 
Mattias är snällast i stan när alla andra är på landet. :brinnerup ´
... Nej då.. Mattias är snäll men han har vass tunga och han tvekar inte att använda den.. Sen är det som Ugluk skriver helt sant.. Att sitta och plöja igenom en massa goja som moppefuckon(mig själv inräknat) och en massa andra konstiga personer skrivit är nog inte det mest underhållande man kan göra men han gör det iaf...

Och den som sa att Mattias är tjock borde få en omgång med kaktus och grovsalt. :mad: :kocko
 
Dom som förtjänar en skriftlig dänga får en... :fatta! Men om man ser igenom skalet o in i hjärtat... så bor där värme.

Tjing för att krama Mattias.... :krama
 
Silwer skrev:
sånt rövslickeri, hoppas han fattar det och bannar er:-D
Stackars liten.. Vad har gjort dig så bitter?? Asfalterad sandlåda eller fyrkantiga hjul på barnvagnen??
Kom igen nu.. Detta är en tråd i vilken man ska vara snäll mot Mattias... Men då och då får man väl räkna med att mentala kalhyggen kommer in och förstör... Jag lider med dig...

PUSS........ :rofl :rofl
 
Stephen skrev:
Stackars liten.. Vad har gjort dig så bitter?? Asfalterad sandlåda eller fyrkantiga hjul på barnvagnen??
Kom igen nu.. Detta är en tråd i vilken man ska vara snäll mot Mattias... Men då och då får man väl räkna med att mentala kalhyggen kommer in och förstör... Jag lider med dig...

PUSS........ :rofl :rofl

trist att du tog åt dig, lägg inte så mycket tid på sånt här du gör bara bort dig.
 
Stephen skrev:
Stackars liten.. Vad har gjort dig så bitter?? Asfalterad sandlåda eller fyrkantiga hjul på barnvagnen??
Kom igen nu.. Detta är en tråd i vilken man ska vara snäll mot Mattias... Men då och då får man väl räkna med att mentala kalhyggen kommer in och förstör... Jag lider med dig...

PUSS........ :rofl :rofl

:lol :lol :lol Stephen you ... ah well you know... :fyllisar :D
 
Stephen skrev:
Klart att jag tog åt mig...
Om du ursäktar så ska jag gå och tvätta näsan nu.. Tycker mig se att den är lite väl brun..... :rofl :rofl

Ironin är som nån sa död, hela tråden är ett skämt, det tror jag alla i tråden utom vissa element mycket väl förstår även den som startade den.

Tyvärr kan jag inte gissa vad du babblar om, om du tror du är rolig eller försöker säga mig nåt får du nog uttrycka dig som folk.

Är du orolig över Mattias så fattar han att vi skojar med honom.
 
Last edited:
Mattias är ju snäll. Faktis.

Eller... som han skulle sagt det... Så ÄR det! :Mattias
 
Silwer skrev:
Ironin är som nån sa död, hela tråden är ett skämt, det tror jag alla i tråden utom vissa element mycket väl förstår även den som startade den.

Tyvärr kan jag inte gissa vad du babblar om, om du tror du är rolig eller försöker säga mig nåt får du nog uttrycka dig som folk.

Är du orolig över Mattias så fattar han att vi skojar med honom.

:7peta

du kan inte tänka dig att det skulle kunna vara så, att faktiskt du har fel i denhär frågan?
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top