Snäll-mot-Mattias-dagen

Status
Ej öppen för fler svar.
Silwer skrev:
Ironin är som nån sa död, hela tråden är ett skämt, det tror jag alla i tråden utom vissa element mycket väl förstår även den som startade den.


Nej nej, helt allvarligt.
 
Gustav1 skrev:
Nej nej, helt allvarligt.
Tillåt mig tvivla.. :D

Faktum kvarstår, killen ska oavsett trådens allvarlighetsgrad ha creds för att ganska otacksamt jobb. Det är nog inte många som förstår hur viktig positiv feedback är för idéellt arbetande.
 
svar

Känner ej mattias,men jag tycker det e skojigt när en tråd är riktigt "dirty" o man märker att hälften av snusket har skrivits av honom.he he.Keep up the good work.
 
Ugluk skrev:
Tillåt mig tvivla.. :D

Faktum kvarstår, killen ska oavsett trådens allvarlighetsgrad ha creds för att ganska otacksamt jobb. Det är nog inte många som förstår hur viktig positiv feedback är för idéellt arbetande.


Oavsett trådens uppfattade allvarlighetsgrad så hoppas jag att tråden tolkas positivt.
 
Mattias är viktig. Han säger de sanningar vi andra håller inne med. Mattias är profeten som får oss andra att se oss själva i nytt ljus och utvecklas. En dag kanske vi kan/får hjälpa honom tillbaka.
 
Macho Woman skrev:
Mattias är viktig. Han säger de sanningar vi andra håller inne med. Mattias är profeten som får oss andra att se oss själva i nytt ljus och utvecklas. En dag kanske vi kan/får hjälpa honom tillbaka.

Ironin lever HURRA :hoppa :hoppa :hoppa


/Baby-ninja
 
Jag tänkte passa på att tacka Gustav1 (och alla andra) för omtanken och samtidigt premiäranvända min nya, smakfulla avatar. Håll tillgodo.
 
Om jag säger sanningen får jag inte låna Mattias depåstöd som han sagt att jag ska få så jag tänker säga att Mattias är snäll! :D :tummenupp
 
Klart man ska vara snäll mot Mattias. Han är en riktigt omtänksam person. :banana

Puss Mattias! :)
 
Mattias skrev:
Jag tänkte passa på att tacka Gustav1 (och alla andra) för omtanken och samtidigt premiäranvända min nya, smakfulla avatar. Håll tillgodo.

Mattias aj lav yu! :kär du e en toppen vän och psykolog.. :crash :tuttar

Men avataren med vattenpistolen skrämmer mig. Tänk om du gör dig illa? Snälla byt.. :Bugar
 
"Snäll-mot-Mattias-dagen", ja det ska jag skriva upp i almanackan =)
…snygga avatarer alla hade då (speciellt Macho Woman och Mattis). Kanske dags att skaffa sig en...
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top