SnÖstorm I MalmÖ :(

bo$ken

HarleyF0rum.se
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
H-D, Choppa
Vafan är detta....snö och skit....jag som kört hoj till jobbet imorse....nån som har dubbdäck eller kedjor att låna ikväll ?!?

äh.. det är lite blött på vägen bara.. "lite fukt inget hinder" eller hur var det nu du sa boske-mannen.

/KetogaN

Ja fy attans väder.

Onsdag o allt o så trodde man att man skulle ut o få gasa en runda i Häckeberga....men det blev man då allt snuvad på.
Kanske dags snoka upp nån vinterdäck på sporthojar så vi kan köra året runt he he.....våren/sommarn känns lite avlägsen nu.

Jag såg en glidare som körde på kullersten i Lund, dvs det slutade inte bra! :D

Från jobbet i lite snö.... det var väl ingenting!! :rolleyes:

Körde mellan Malmö och Leksand i lördags. 75 mil i ett satans blåsväder, en del minusgrader och mellan Ludvika och Borlänge så snöade det.
Jag kan erkänna att det då och då var en del fula ord som sprutade innanför visiret under de nio timmar som resan tog. Men jag fick ju köra mc!! Bra mycket roligare än att sitta och glo på ett tåg!!
Fick i och för sig spendera 1 1/2 timme i duschen för att tina upp när jag kom fram... men men... sånt får man ta! :tummenupp

Fjant skrev:

Körde mellan Malmö och Leksand i lördags. 75 mil i ett satans blåsväder, en del minusgrader och mellan Ludvika och Borlänge så snöade det.
Jag kan erkänna att det då och då var en del fula ord som sprutade innanför visiret under de nio timmar som resan tog. Men jag fick ju köra mc!! Bra mycket roligare än att sitta och glo på ett tåg!!
Fick i och för sig spendera 1 1/2 timme i duschen för att tina upp när jag kom fram... men men... sånt får man ta! :tummenupp

Det var banne mej seriöst :bow :tummenupp

Fjant skrev:

När du sa att du skulle ha upp hojen där så fattade jag det som att du skulle göra det i sommar och inte nu...imponerad minst sagt :tummenupp

:bow Linda :bow

Fjant skrev:

Hon visar hur det ska gå till... tufft jobbat! :tummenupp

Det kan vi bara ursäkta med att tjejer har mer fett på kroppen som värmer.. väl? haha, YOU GO GIRL!!!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman