Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bo$ken skrev:Vafan är detta....snö och skit....jag som kört hoj till jobbet imorse....nån som har dubbdäck eller kedjor att låna ikväll ?!?
Fjant skrev:Från jobbet i lite snö.... det var väl ingenting!!![]()
Körde mellan Malmö och Leksand i lördags. 75 mil i ett satans blåsväder, en del minusgrader och mellan Ludvika och Borlänge så snöade det.
Jag kan erkänna att det då och då var en del fula ord som sprutade innanför visiret under de nio timmar som resan tog. Men jag fick ju köra mc!! Bra mycket roligare än att sitta och glo på ett tåg!!
Fick i och för sig spendera 1 1/2 timme i duschen för att tina upp när jag kom fram... men men... sånt får man ta!![]()
Körde mellan Malmö och Leksand i lördags. 75 mil i ett satans blåsväder, en del minusgrader och mellan Ludvika och Borlänge så snöade det.
Linda 
Jag kan erkänna att det då och då var en del fula ord som sprutade innanför visiret under de nio timmar som resan tog. Men jag fick ju köra mc!! Bra mycket roligare än att sitta och glo på ett tåg!!
Fick i och för sig spendera 1 1/2 timme i duschen för att tina upp när jag kom fram... men men... sånt får man ta!![]()
Fjant skrev:Man är väl en viking!![]()
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller