Smoking SRW

• Thread starter Thread starter Robz
  • Start date Start date

Robz

Guest
Liten film där "många" i Röd grupp är med, från den 7/8 (tror jag det var) :tummenupp
Missa inte bonusmaterialet efter :död

www.radicalriders.net_smoking_srw.wmv

Sorry för direktlänken Mr K - ta gärna bort när "riktig" länk är upplagd på sidan...

EDIT: 48Mb

Last edited by a moderator:
Schysst kameravinkel... Inte dåligt att hamna mitt i bilden mestadels av tiden...
Måste krävas år av linslus-träning.
Vad det gäller extramaterialet så var det en snygg ny variant av Mr K:s tappa hojen trick. Hoppas du och hojen höll...

HiXz skrev:
Schysst kameravinkel... Inte dåligt att hamna mitt i bilden mestadels av tiden...
Måste krävas år av linslus-träning.
Vad det gäller extramaterialet så var det en snygg ny variant av Mr K:s tappa hojen trick. Hoppas du och hojen höll...
Jo tack - hojjen klarade sig helt utan repor tack vare ram-pucken :tummenupp Gruset hade samma färg som asfalten :mad:

Bör tillägga att det är Jimmyrettas film med klipp o allt - även valet av material :rolleyes: :tummenupp

Cool anordning... Lite våghalsigt att fästa hela kameran där, trodde det var typ en hjälmkamera som var fäst där.

Men det var ju en kreativ och lyckad idé... Mer sånt...

Brukar inte gilla vanliga bakåtfilmningar, men eftersom robz är så nära som han är (ibland) blir det lite mer kul att se på.
Kul med lite extra material.

Minus på amatörmisstaget att inte säkra linslocket och att den är på tok för lång. Man hinner inte bara gäspa utan även somna! *zzzz* ;)

Gött annars!

(Robz, du skulle ju hoppat upp på hojjen och stuntburnat ringar när den låg ner.. hehe.. ;) )

/KetogaN

KetogaN skrev:
Brukar inte gilla vanliga bakåtfilmningar, men eftersom robz är så nära som han är (ibland) blir det lite mer kul att se på.
Kul med lite extra material.

Minus på amatörmisstaget att inte säkra linslocket och att den är på tok för lång. Man hinner inte bara gäspa utan även somna! *zzzz* ;)

Gött annars!

(Robz, du skulle ju hoppat upp på hojjen och stuntburnat ringar när den låg ner.. hehe.. ;) )

/KetogaN

Yepp linslocket fladdrade duktigt.... :huvet tyvärr så filmade jag bara ett pass så det fick bli som det blev... längden på filmen, jag klippte först ner den till ungefär halva men efter påtryckning av en viss linslus så tog jag med nästan hela passet.

Upp med mer kritik good or bad

// J

Kameravinkelen & klant_Robz fjollvurpa råkkade, man filmen är precis som Kletnogat säger lite för lång och enformig eftersom det bara är en vinkel.

Dock är det kul att se film från banan och se hur ni röker alla i Röd grupp :tummenupp

Vi borde samla ihop material till hösten och göra en riktig fulfilm tillsammans, lite från depån, bakifrån, framifrån.... rena porrfilmen altså.

Kuuuuuuul!!!!! :Rockbanan :Rockbanan :Rockbanan :Rockbanan :Rockbanan :Rockbanan :Rockbanan

Tackar för att man fick va´med :Bugar :Bugar :Bugar

Last edited:
GSXR1100R skrev:
Kameravinkelen & klant_Robz fjollvurpa råkkade, man filmen är precis som Kletnogat säger lite för lång och enformig eftersom det bara är en vinkel.

Dock är det kul att se film från banan och se hur ni röker alla i Röd grupp :tummenupp

Vi borde samla ihop material till hösten och göra en riktig fulfilm tillsammans, lite från depån, bakifrån, framifrån.... rena porrfilmen altså.

Låter skoj :tummenupp

Funderar på att rigga 2 kameror på touringrettan och klippa ihop filmen sen....kan bli riktigt coolt då blir det lite framifrån och litta bakifrån.. sånt som vi gillar :tungan
Tack för kritiken :tummenupp

/ J

Haj!
Kan väl hålla med i klagosången lite. Det är liiiiite mkt film med tom bana bakom. Jag tror första klippet nog varit bättre och kanske lite mer action.

Det var också skönt att slippa vara med i den här filmen eftersom alla utom huvudpersonerna blir omkörda :tungan

Kul och bra vinkel annars!

Robz vurpa är riktigt snygg. :tummenupp

Jimmyretta skrev:
...längden på filmen, jag klippte först ner den till ungefär halva men efter påtryckning av en viss linslus så tog jag med nästan hela passet...
:fatta! :fatta!
Vem var det som tyckte den var för lång va, va, va - och uppvärmningen försvann som tur var :pannkyss

Robz skrev:
Liten film där "många" i Röd grupp är med, från den 7/8 (tror jag det var) :tummenupp

Sorry för direktlänken Mr K - ta gärna bort när "riktig" länk är upplagd på sidan...

det är lungt .... fixxar snarast ... hehe ... trodde inte du skulle hitta den .....

Last edited:
CorbenDallas skrev:
Haj!
Kan väl hålla med i klagosången lite. Det är liiiiite mkt film med tom bana bakom. Jag tror första klippet nog varit bättre och kanske lite mer action.

Det var också skönt att slippa vara med i den här filmen eftersom alla utom huvudpersonerna blir omkörda :tungan

Kul och bra vinkel annars!

Robz vurpa är riktigt snygg. :tummenupp

Titta noga 3,49 min in i filmen.... :rolleyes: gamla depårakan robz på ena sidan och jag på andra sidan.... :yoparty förvillande likt corben.... jag kan ha fel

// J

Jimmyretta skrev:
Titta noga 3,49 min in i filmen.... :rolleyes: gamla depårakan robz på ena sidan och jag på andra sidan.... :yoparty förvillande likt corben.... jag kan ha fel

// J

Satan också då! Måste varit då jag somnade... men du har rätt, thats me...
:näsblod

Det var en trevlig film! :banana

Som sagt, det var minst en väldigt påflugen linslus, men det var det som gjorde den intressant. :tummenupp

Något lång blev den också.

Kul att se. Synd att man inte körde då, så man kunde se sig rökt som de andra.

Robz skrev:
1583225 Liten film där "många" i Röd grupp är med, från den 7/8 (tror jag det var) :tummenupp

Den 7/5 är det dags igen... gött, gött, gött! :banana

Last edited by a moderator:
Maverick_ou812 skrev:
2119316 Den 7/5 är det dags igen... gött, gött, gött! :banana

Japp...... :hihi

joebar3.jpg

Alvarlig mode on: Ta det nu lugnt alla, sommaren har inte ens börjat!!! alvarlig mode off.

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!