Smoke Kills? Brand vid sidan av vägen

Thunderr

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2008
Hoj
ZX-10R, 2009
Smoke Kills

Det räcker inte med vänstertrafik, packade medtrafikanter och 10åriga scooterförare.. De thailändska farmarna vill också ta kål på en:D

Det här är från första gången jag såg hur bönderna anlägger bränder precis vid vägkanten.. men det var definitivt inte den sista.

[YOUTUBE-ID]pMErQ-7zjsk[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Jo, jag fattar inte riktigt heller vad som händer?

Ser ut som att någon bondläpp har tuttat fjutt på gräset alldeles intill vägen, med kraftig rökutveckling som följd.

äh var väl nån korkad turist som skickat ut en fimp i terrängen :D

Och varför är detta mordförsök?? :va

Kan lika gärna ha varit någon form av olycka..

Första gången jag såg detta trodde jag det också:D

äh var väl nån korkad turist som skickat ut en fimp i terrängen :D

hahaha..

Kom hit och kör efter att riset har skördats:) Bönderna är väl för slöa för att transportera iväg skräpet som blev kvar efter risskörden så de fjuttar på skiten vid vägkanten:tummenupp

Last edited:
Galen rubriksättning. Typ mordförsök på "hur man använder ett forum och skriver en rubrik"?

oh well... jag får skylla på min bärbara dators musplatta. Rubriken skulle egentligen ha varit "smoke kills":D Å andra sidan blev inte resultatet så tokigt. Men om du orkar får du gärna döpa om tråden till just: Smoke Kills

oh well... jag får skylla på min bärbara dators musplatta. Rubriken skulle egentligen ha varit "smoke kills":D Å andra sidan blev inte resultatet så tokigt. Men om du orkar får du gärna döpa om tråden till just: Smoke Kills

Eller "lite rök utan eld"

Sluta, det var utan tvivel ett mordförsök!

:D ..Jag ska försöka hitta ngt filmklipp som bättre avspeglar det här "brandfenomenet".

Du kan nämligen komma ut ur en skarp kurva och helt plötsligt ser du ingenting, precis Nada!.. för någon bonde har tänt eld på massa skräp vid vägkanten istället för ute på fältet:) Läbbigt skit, tro mig..

Jag skrev såklart den ursprungliga rubriken med ett leende på läpparna, men likväl tycker jag att bönderna här är tappade någonstans..

Nevermind.. Gott nytt år på er!

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back