Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Till skillnad mot tomten ovan så vill jag först beklaga, & inte gratulera.
Bilisten har gjort sig skyldig till smitning, som är ett brott, antar att du inte lyckades se & komma ihåg reg nr? Inga vittnen heller?
Hoppas du & hojen repar er!![]()
Som vi alla vet är att det finns många J**la idioter till människor som inte vet hur man beter dig, ingen bokstav i regnr då jag hann dra omkull innan jag la märke till det. Rondellen på väg 273, när man väljer att åka mot norrtälje/märsta/sthlm, och jag tog Gamlingen mot Rosers för er som kan sthlm. Fick besked idag om att Duccen skrotas. woho!
Varför man inte stannar? Det finns sån massa idioter i trafiken som polisen borde kolla på men det ända man anser är olagligt är att åka för fort, om polisen skulle ställa sig i korsningar och rondeller skulle de kunna haffa en hel del klantskallar.
Sen skiter en del folk i det bara.
Idag svängde en idiot vänster precis framför näsan på mig så jag fick broms rejält, och fanskapet tittade inte ens på mig.![]()
Jag var själv göken som "smet" här om dagen.
Kom upp till STOP-märke, kollar höger/vänster och kör ut för att svänga höger, när jag korsar skyddsvägen ser jag en moped tvärstanna (stoppie) för att inte köra in i sidan på mig. jag kör ut sakta och ser föraren i ögonen och visar "förlåt" åt honom. Dock hände inget honom och han körde vidare.
Borde jag ha stannat och kollat att allt var OK med honom och mopeden?
Jag är väl också ersättningsskyldig ifall mopeden gick sönder, teoretiskt iaf..?
Jag pendlar där varje dag, han var helt enkelt i gömman bakom höger balk, omöjligt att se om man inte kollar 2 gånger....
Hade nog en grym skuldkänsla efter händelsen iaf..
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem