Smitning! Jag behöver er hjälp med att hitta advokat.

Det här var en mycket underhållande tråd måste jag säga:tummenupp
Vad det gäller Dregen hoppas det löser sig för dig men jag anar att du kommer att åka på en ganska saftig reprimand men give them HELL :yoparty

Dominator rocks : Handen på hjärtat har du aldrig kört för fort eller begått något trafik brott i hela ditt liv ? För har du det så är du minst lika "Kriminell" som Dregen och då tycker jag att du inte ska klanka ner på han, som sagt han ber om hjälp inte sympati.

O till er andra ha en superb fredagskväll !

Det här var en mycket underhållande tråd måste jag säga:tummenupp
Vad det gäller Dregen hoppas det löser sig för dig men jag anar att du kommer att åka på en ganska saftig reprimand men give them HELL :yoparty

Dominator rocks : Handen på hjärtat har du aldrig kört för fort eller begått något trafik brott i hela ditt liv ? För har du det så är du minst lika "Kriminell" som Dregen och då tycker jag att du inte ska klanka ner på han, som sagt han ber om hjälp inte sympati.

O till er andra ha en superb fredagskväll !

Läs igenom tråden igen å kom tebax :tummenupp

Man kan ju undra vad reaktionen hade blivit om ngn lastbilschaffis gjorde ett inlägg på truckstop.nu och önskade kollegornas tips för att minimera straff efter att ha kört 110 förbi ett vägarbete med 30, haft snutjag, samt avlutat med att mörsa in i en polisbil och lubbat därifran.

Nu har ju ovanstående hypotetiska lastbilsexempel tack och lov ännu inte hänt. Men man får nog ändå se de negativa reaktionerna, på detta på SH inte helt ovanliga trådämne, såsom ett friskhetstecken som borgar för flockens överlevnadsvilja. :hihi

Läs igenom tråden igen å kom tebax :tummenupp

Ja och !?! Du säger att du gjort saker du skäms för, då ÄR ju du lika "kriminell" som dregen även fast ni inte har gjort exakt likadant.
Se så det är fredag o alla borde vara glada, så alla ni som inte ska köra hoj ikväll ta o korka upp den finaste lagern ni har i kylskåpet Schkål :tuttar

Ja och !?! Du säger att du gjort saker du skäms för, då ÄR ju du lika "kriminell" som dregen även fast ni inte har gjort exakt likadant.
Se så det är fredag o alla borde vara glada, så alla ni som inte ska köra hoj ikväll ta o korka upp den finaste lagern ni har i kylskåpet Schkål :tuttar

Så det du säger är att jag är en avtLå!

:2cool :hoppa

Hur många tycker egentligen att det e så farligt att köra mot rött eller överträda hastigheten vid ett vägbygge på kvällen när inga arbetare å få bilister finns på plats?

Det kan man ju t.o.m snacka sig ur med polisen......fast då bör man kanske inte ha kört in i en polisbil efter :rolleyes:

Man kan ju undra vad reaktionen hade blivit om ngn lastbilschaffis gjorde ett inlägg på truckstop.nu och önskade kollegornas tips för att minimera straff efter att ha kört 110 förbi ett vägarbete med 30, haft snutjag, samt avlutat med att mörsa in i en polisbil och lubbat därifran.

Nu har ju ovanstående hypotetiska lastbilsexempel tack och lov ännu inte hänt. Men man får nog ändå se de negativa reaktionerna, på detta på SH inte helt ovanliga trådämne, såsom ett friskhetstecken som borgar för flockens överlevnadsvilja. :hihi

Haha, ja du, såsom chaffis så gissar jag att reaktionen blivit en dubbel:7peta

Lycka till o försöka slingra dig ur de där..:D PS ..sätt på backspeglar modell STÖRRE nästa gång:D :D :D :D

Haha, ja du, såsom chaffis så gissar jag att reaktionen blivit en dubbel:7peta

Det känns tryggt, annars hade jag nog tagit mitt pick och pack och ställt mig i diket var gång jag stod vid ett köslut/rödljus och såg ngn av er närma sig i backspegeln :hihi

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...