Kanske det, men ajajet ligger troligtvis hos dig.![]()
Jo absolut så ligger ajaj hos mig men lite ajaj är väll ok om man vill ha hojjen servad gratis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kanske det, men ajajet ligger troligtvis hos dig.![]()

"Jag tycker att de allra flesta förare av japshojar borde ta sig en funderare om dom ska ha i trafiken att göra överhuvudtaget. Har nog aldrig sett någon av dom hålla fartbegränsningen. Det brukar vara att man ser dom långt borta i backspegeln, sen ligger dom jämsides och sedan försvinner dom i horisonten. Gärna på bakhjulet också.
Som tur är har ju en motorcykel inte så mycket massa och väger inte så mycket så risken är ju iaf mindre än om idioterna skulle sätta sig i en bil och köra så.
Nu säger jag inte att ALLA är såhär, men runt 95% av alla jag har mött i trafiken verkar inte ha något vett överhuvudtaget."
Finns väl ingen 90-sträcka i Stockholm för den delen heller...eller..?Rullar bilarna i 90 (eller 70 för den delen) så är det inte kö, knappt man kan kalla det "mkt trafik" om det flyter på så bra. Inte i Sthlm iaf.

Finns väl ingen 90-sträcka i Stockholm för den delen heller...eller..?![]()
Äh, det är ju inte StockholmJärva krog, E4:an från Kransen och söderut, 222:an för att nämna några![]()

Äh, det är ju inte Stockholm
Stockholm är ju innanför tullarna.
Ett tydligt bevis på att man måste vara totalt tom i huvvet om man får för sig att åka bil i fjållträsk. :fallingdown
Läsa först och göra sedan, suger
Du och Carro86 eller vad hon heter. Kanske kunde bli nått?![]()
Jo, jag har läst den.
Finns ett inlägg där en person hoppas på att någon öppnar bildörren framför en hojåkare så det inträffar en olycka !!!
Finns tydligen riktiga idioter på det forumet, tur man inte vet vem det är som skrivit detta IRL.
Ja, va fan... Det är ju en hona i alla fall.![]()
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |