SMC Stockholms dubbeldagar på Gelleråsen 2-3/8 samt 4-5/8

vadå i bilen? under bilen, där är det varmt om du har motorn på :tummenupp

sen så ska du inte vara helt säker på att mojja har en lånefilt, han erbjud ju nämligen bara sovplats inte filt. :rofl

Ok, om jag fattar detta rätt!!:tummenupp
Jag tar med Smurf riders hoj :check
Jag tar med mig egen filt :check
Och slaggar ändå i ett gästrum hos mojja mellan lö-sö :va

Verkar som att du fått ihop det men jag har duntäcke och kudde du kan få låna:)

Är du riktigt snäll så kanske du får låna relaxen utrustad med bastu och massagebadkar och har vi riktig tur har jag fått igån badtunnan!!

mojja verkar ha något lurt på gång! akta dig när du sover, rätt som det är så ligger ni under samma filt :näsblod

Verkar som att du fått ihop det men jag har duntäcke och kudde du kan få låna:)

Är du riktigt snäll så kanske du får låna relaxen utrustad med bastu och massagebadkar och har vi riktig tur har jag fått igån badtunnan!!
Låter great,tar med en låda tysklandsöl åt dig som tack(om du nu dricker öl):yoparty

En liten fråga till instruktörerna!!

Hur är det med hoj. Får jag tex köra med min honda som är utrustad med krasch kåpor så länge den har en reg skylt och är påställd+försäkrad?

Eller måste jag klistra på en ficklampa i fram och bak och montera på backspeglar igen?

En liten fråga till instruktörerna!!

Hur är det med hoj. Får jag tex köra med min honda som är utrustad med krasch kåpor så länge den har en reg skylt och är påställd+försäkrad?

Eller måste jag klistra på en ficklampa i fram och bak och montera på backspeglar igen?
Om inte jag minns fel så gäller regplåt,försäkring ,påställd.(kraschkåpor är helt ok)

Inga krav eller tramsssaker som lampor ochså.Självklart, däck,bromsar som är justa(trafiksäker mao. inge :yopartyoljeläck

Last edited:
Det stämmer bra.

Regplåt, minst trafikförsäkring och självklart påställd.

Det är väl självklart att du inte kommer med däck som är slut, och läckande gaffel...

/Göran
Träningsledare Lö-Sö

Om inte jag minns fel så gäller regplåt,försäkring ,påställd.(kraschkåpor är helt ok)

Inga krav eller tramsssaker som lampor ochså.Självklart, däck,bromsar som är justa(trafiksäker mao. inge :yopartyoljeläck

Ja däck,bromsar,oljor o.s.v är ju en självklarhet för alla med lite självbevarelsedrift:tuttar

Men kanske finns dårar som kommer med undermåliga cyklar:va

FAAACK @£$@$!!! :mad: :huvet

När man äntligen har fått ihop barnvakt, skickat hustrun på kurs på Öland och fått bekräftelse på att de trasiga delarna skickas från Holland så ÄR PLATSERNA SLUUUT

hatar att jag är sån slöfock ibland. Nu får man vara den där surputten som hoppas på skitosäker prognos och att fegisarna hoppar av och att jag får en restplats för torsdag och fredag.

kan dessutom inte skylla på någon annan än mig själv så det blir ju extra bittert

F :rodnar

HAHAHA livet skrattar och ler igen....jag har fått plats på kursen torsdag - fredag

Ses där...visst f*n nu måste jag fixa boende också :huvet

fredrik

1 vecka kvar tills man får ställa in cyklarna i depån fan vad kul..

HAHAHA livet skrattar och ler igen....jag har fått plats på kursen torsdag - fredag

Ses där...visst f*n nu måste jag fixa boende också :huvet

fredrik

Folkhögskolan har fortfarande bra med platser. Hotellet är fullt.

Eller så tältar du i depån och ljuger lite med övriga underr kvällen.

//Stefan

Precis!

Kom igen och var med på bildandet av sporthojs tattarläger v.31. :)

Engångsgrillar är obligatoriskt.

Eller så köper man en liten grill på ICA Maxi för en tvåhundring och tar med lite briketter så har man en grill som rymmer dubbelt så mycket, blir klar på halva tiden och inte smakar kemiskt. ;) :tummenupp

Eller så köper man en liten grill på ICA Maxi för en tvåhundring och tar med lite briketter så har man en grill som rymmer dubbelt så mycket, blir klar på halva tiden och inte smakar kemiskt. ;) :tummenupp

Kalas. Vilken färg på tältet har du? Jag kommer med likdelar. :tungan

Kan jag vara mer er och grilla torsdag,fredag kväll ?
:krama
Lördag kväll får jag vara med mojja83:tungan

Fan en kanske skulle slå upp tolvmanna tältet och göra ett riktigt tattar läger 4 dagar i luffland.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT