SMC Stockholms dubbeldagar på Gelleråsen 2-3/8 samt 4-5/8

wm1000

Medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Järfälla
Hoj
Grå metallic
Fint väder vill man ju ha,,fast värmebölja är lite jobbigt,var väl ett par år sen det var drygt 30 grader på gelleråsen
när jag testade lite på banan,kan säga att det blev rätt svettigt i skinnstället,och även fast man drack en hel del så blev man nästan lite yr i mössan pga. hettan.:)
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Fint väder vill man ju ha,,fast värmebölja är lite jobbigt,var väl ett par år sen det var drygt 30 grader på gelleråsen
när jag testade lite på banan,kan säga att det blev rätt svettigt i skinnstället,och även fast man drack en hel del så blev man nästan lite yr i mössan pga. hettan.:)

Resorb, Vatten och chips är min metod för att klara sådana dagar. :tummenupp
Men hellre smällhett än spöregn faktiskt... även om jag inte har sådär supermycket emot regn, men nu får det räcka för i år tycker jag. :gnissla
 

Micro

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2008
Ort
Sollentuna
Hoj
K7
Är det någon som har lite tips på boende.. Lunedets camping har slut på stugor, alla på banan är bokade, Zlafen är fullt och jag vill verkligen inte bo på Hotellet!!! Så är det någon som har något bra tips?
 

Göran

Med lem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Nynäshamn
Hoj
CB1000R, BSA 650 -67.
Är det någon som har lite tips på boende.. Lunedets camping har slut på stugor, alla på banan är bokade, Zlafen är fullt och jag vill verkligen inte bo på Hotellet!!! Så är det någon som har något bra tips?

Karlskoga folkhögskola kör vandrarhem på sommaren
 

Stormtropper

Numera ser man snabb ut(köpt helställ)
Gick med
24 May 2010
Ort
Huddinge
Hoj
1cylindrig med abs
Hej,
Jag ska åka bana 2-5 har precis kollat om det finns några rum!!
Ute i sista stund såklart:huvet,vandrarhemmet har plats för mig tor-lör men inte söndag.
Fullt där då,karlskogahotell har lör-sön.
Tycker det verkar stökigt att byta:va
Är det någon som har bokat plats(utrymme) som ingen sover på så och kan tänka sig att dela med mig:D
Jag betalar såklart för min del,men det kanske inte är någon som vågar:7peta
 

#1725

...alltid retar det någon..
Gick med
13 Feb 2008
Ort
Ekerö
Hoj
HD XR1200, -09
FAAACK @£$@$!!! :mad: :huvet

När man äntligen har fått ihop barnvakt, skickat hustrun på kurs på Öland och fått bekräftelse på att de trasiga delarna skickas från Holland så ÄR PLATSERNA SLUUUT

hatar att jag är sån slöfock ibland. Nu får man vara den där surputten som hoppas på skitosäker prognos och att fegisarna hoppar av och att jag får en restplats för torsdag och fredag.

kan dessutom inte skylla på någon annan än mig själv så det blir ju extra bittert

F :rodnar
 

Stormtropper

Numera ser man snabb ut(köpt helställ)
Gick med
24 May 2010
Ort
Huddinge
Hoj
1cylindrig med abs
javisst går det bra! men då måste du åka till stockholm :krama
Men jag sticker upp torsdagsmorgonen så om vi har lastat in din hoj med i bilen så behöver inte jag åka till Sthlm:7petaSå får du tillbaka den söndag kväll när jag ändå kommer tillbaka:D
 

Smurf Rider

Noll till himlen på bara några sekunder
Gick med
4 Oct 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Honda Cbr600 -92 Honda cbr 600 RR 05
Men jag sticker upp torsdagsmorgonen så om vi har lastat in din hoj med i bilen så behöver inte jag åka till Sthlm:7petaSå får du tillbaka den söndag kväll när jag ändå kommer tillbaka:D

har du bil med dig? va ska du då med hotell o grejjer till? ta med dig filten o lägg dig under bilen! :crash
 

mojja83

Guest
Skiter det sig rejält med boende för någon så får den krascha i gästsrummet hemma hos mig och min familj!!
 

Smurf Rider

Noll till himlen på bara några sekunder
Gick med
4 Oct 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Honda Cbr600 -92 Honda cbr 600 RR 05
Jag skrev ju de, att det blir filt mellan lördag och söndag(skönare att ligga i säng)istället för bilen:krama
vadå i bilen? under bilen, där är det varmt om du har motorn på :tummenupp

sen så ska du inte vara helt säker på att mojja har en lånefilt, han erbjud ju nämligen bara sovplats inte filt. :rofl
 

mojja83

Guest
Det ska gå bra om det blir så illa att filten måste tas till:)
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top