SMC Stockholms dubbeldagar på Gelleråsen 2-3/8 samt 4-5/8

Fint väder vill man ju ha,,fast värmebölja är lite jobbigt,var väl ett par år sen det var drygt 30 grader på gelleråsen
när jag testade lite på banan,kan säga att det blev rätt svettigt i skinnstället,och även fast man drack en hel del så blev man nästan lite yr i mössan pga. hettan.:)

Fint väder vill man ju ha,,fast värmebölja är lite jobbigt,var väl ett par år sen det var drygt 30 grader på gelleråsen
när jag testade lite på banan,kan säga att det blev rätt svettigt i skinnstället,och även fast man drack en hel del så blev man nästan lite yr i mössan pga. hettan.:)

Resorb, Vatten och chips är min metod för att klara sådana dagar. :tummenupp
Men hellre smällhett än spöregn faktiskt... även om jag inte har sådär supermycket emot regn, men nu får det räcka för i år tycker jag. :gnissla

Är det någon som har lite tips på boende.. Lunedets camping har slut på stugor, alla på banan är bokade, Zlafen är fullt och jag vill verkligen inte bo på Hotellet!!! Så är det någon som har något bra tips?

Är det någon som har lite tips på boende.. Lunedets camping har slut på stugor, alla på banan är bokade, Zlafen är fullt och jag vill verkligen inte bo på Hotellet!!! Så är det någon som har något bra tips?

Karlskoga folkhögskola kör vandrarhem på sommaren

Hej,
Jag ska åka bana 2-5 har precis kollat om det finns några rum!!
Ute i sista stund såklart:huvet,vandrarhemmet har plats för mig tor-lör men inte söndag.
Fullt där då,karlskogahotell har lör-sön.
Tycker det verkar stökigt att byta:va
Är det någon som har bokat plats(utrymme) som ingen sover på så och kan tänka sig att dela med mig:D
Jag betalar såklart för min del,men det kanske inte är någon som vågar:7peta

FAAACK @£$@$!!! :mad: :huvet

När man äntligen har fått ihop barnvakt, skickat hustrun på kurs på Öland och fått bekräftelse på att de trasiga delarna skickas från Holland så ÄR PLATSERNA SLUUUT

hatar att jag är sån slöfock ibland. Nu får man vara den där surputten som hoppas på skitosäker prognos och att fegisarna hoppar av och att jag får en restplats för torsdag och fredag.

kan dessutom inte skylla på någon annan än mig själv så det blir ju extra bittert

F :rodnar

Men jag sticker upp torsdagsmorgonen så om vi har lastat in din hoj med i bilen så behöver inte jag åka till Sthlm:7petaSå får du tillbaka den söndag kväll när jag ändå kommer tillbaka:D

har du bil med dig? va ska du då med hotell o grejjer till? ta med dig filten o lägg dig under bilen! :crash

Skiter det sig rejält med boende för någon så får den krascha i gästsrummet hemma hos mig och min familj!!

Jag skrev ju de, att det blir filt mellan lördag och söndag(skönare att ligga i säng)istället för bilen:krama
vadå i bilen? under bilen, där är det varmt om du har motorn på :tummenupp

sen så ska du inte vara helt säker på att mojja har en lånefilt, han erbjud ju nämligen bara sovplats inte filt. :rofl

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT