SMC Stockholms "dubbeldagar" på Gelleråsen 1-2 Augusti och 3-4 Augusti 2013

Ett tips, om du får låna verktyg eller får hjälp av en instruktör får du gärna lämna ett bidrag i Ezzo-fonden.
http://www.svmc.se/smc/Medlemsformaner/Ezzos_minnesfond

Kan definitivt tänka mig att lämna ett bidrag.
Jag ska iväg ikväll och vända på bakdäcket som sitter på hojen, är kanske dumsnål men vill få ut några mil till på det däcket innan jag byter. Det däcket har inte rullat så många mil men de milen det har rullat har varit på bana så det är fint på vänster sida samt mitt på.
Tar med ett nytt däck oxå ut i fall att däcket inte håller båda dagarna.

Sitter i bilen på väg hem efter en som vanligt lyckad helg på Gelleråsen! Kanonkul och nu återvänder jag hem med mer verktyg i lådan! Tusen tack alla instruktörer och deltagare för denna gång! Stort tack till Chippen och Johannes! På återseende! Såg att flera med kamera under söndagen och det är ju trevligt om bilderna kan offentliggöras här på SH.

Tack för två kanondagar i fint väder! Tyckte om konceptet med 4 grupper o lite mer vilo/teoritid mellen passen.
Tack även Andre för extra visdomsord :)
Krya på dig H!

Tackar :BugarMicke och Tom för 4 st lärorika dagar /tar med mig verktygen :) (tack till aspiranter och övriga instruktörer,deltagare) såklart :banana:banana Kul hade jag :tummenupp
Tycker att detta är ett toppenupplägg med 2 dagar coaching,man blir aldrig fulllärd tydligen :fakta

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT