SMC Stockholms "dubbeldagar" på Gelleråsen 1-2 Augusti och 3-4 Augusti 2013

Är det bra väder så är Lunedet's camping guld! Precis vid en sjö med badplats osv. (De har campingstugor där som är ganska billiga, och ljusår bättre än stugorna på banan).

Annars har du http://www.hotellkrey.se/ som är ett litet och trevligt hotell.
Zlafen B&B är också bra.

Jag gillar att sova kallt, har fönstret öppet t om på vintern hemma.. Men Karlskoga Hotell funkar om du gillar att sova i ett 300 grader varmt rum, bortsett från temperaturen så är det helt okej.

Jag gillar att sova kallt, har fönstret öppet t om på vintern hemma.. Men Karlskoga Hotell funkar om du gillar att sova i ett 300 grader varmt rum, bortsett från temperaturen så är det helt okej.

Räcker det med 300 grader? Just det är ganska fantastiskt hur varmt det är där. :confused:

Hej

Vi håller på att se över möjligheten att viga en grupp för steg 6 på SMC Stockholms dubbeldag lördag-söndag 3-4 augusti på Gelleråsen.

Vill på detta sätt få reda på hur intresset ser ut bland er som redan har licens, för att veta om vi fyller en grupp.

Om du vill vara med som deltagare, skicka ett mail snarast till storbana@smcstockholm.se för att göra en intresseanmälan.

Mvh
Håkan Edman

Håll utkik på måndag, då borde bokningen för steg 6 dyka upp här:

https://www2.svmc.se/school

Krav: RR licens utlöst för 2013. Troligen medlemskap i smc för att kunna boka kursen. Måste detta lösas med kort varsel, kontakta kansliet. Missa INTE detta tillfälle, vi vet att det är kort varsel men tipsa dina vänner som har licens!

Okey, nu när de flesta har fått lön så tänkte jag bara tipsa om att det finns platser kvar.

En liten fågel viskade i mitt öra att kursbokningen kommer stängas "så fort som möjligt" så om någon sitter med SMHI/KLART/YR i ena fliken och bokningsfönstret i nästa och tror att det är lugnt bara för att "det finns fler än 10 platser kvar" så är det hög tid att klicka sig vidare nu...

Försökte boka idag men då hade dom precis stängt bokningen, ingen som kan hjälpa, skulle gärna vilja åka den 3-4 augusti i licensgruppen??:Bugar

Last edited:
Tänkte anmäla mig idag men det gick icke! Synd att man inte inte såg den här tråden igår :/

Så nu är det 4 timmar tills man ska vakna.
Sedan ska man göra sig klar för att kunna köra lite bana :banana
Hoppas cykeln klarar besiktning :)
Själv så blev det lite :fyllisar igår

Kolla med kansliet imorgon.

Not sent from an iProduct...

Hamnade på väntelistan men idag ringde det en kille till mig som ville bli av med sin plats så jag kom med :D

Någon som har koll på om det finns någon som kan kränga däck på plats? Kan bli så att jag måste byta bakdäck under helgen.

Hamnade på väntelistan men idag ringde det en kille till mig som ville bli av med sin plats så jag kom med :D

Någon som har koll på om det finns någon som kan kränga däck på plats? Kan bli så att jag måste byta bakdäck under helgen.

Instruktörerna på plats brukar ha verktygen... Med lite tur får du lite råd och publik. ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT