SMC - Steg 5/6 - 26-27 april 2014

Film från söndagen i lugngruppen. :)

Fan va najs. :D Alla mina "snygga" omkörningar fram tills jag bromsade på mig lite grand! :hihi
Synd att jag låg för långt framför kameran då så det inte syntes hur jag lyfte bakdäck och hade mig när jag försökte få stopp där. :crash

Precis fått ett par zipfiler med bilder. Väger in på 1.6 gig med jpegs... Ska bara ladda ner dem och skicka upp på picasa eller var jag nu brukar lägga upp bilderna från dem, nu ska jag först iväg till biltema och proviantera en sväng bara.
Länkar kommer upp ikväll med andra ord.

Precis fått ett par zipfiler med bilder. Väger in på 1.6 gig med jpegs... Ska bara ladda ner dem och skicka upp på picasa eller var jag nu brukar lägga upp bilderna från dem, nu ska jag först iväg till biltema och proviantera en sväng bara.
Länkar kommer upp ikväll med andra ord.

Skoj! Ser fram emot bilderna!
(Tror att Picasa vill ha pröjs nuförtiden.. kör Flickr om det är så.)

Gör jag ett nytt försök då......
Från lördag eftermiddag ett pass steg6 bägge grupperna.

Detta var vad som blev hyfsat, fritt att använda för eget bruk. :)

Finns orörda ur kameran dock ej raw men 18mp iaf., någon kunnig kan säkert hyfsa till dom, finns även ett gäng till men tyckte de var för dåliga, pm:a så kan jag maila(men det kan ta ett tag, har lite annat att pyssla med nu) have fun. :)

https://picasaweb.google.com/113141158301971185698/Asen264SmcSteg6?authkey=Gv1sRgCObVqP6DuoimOg#

Sådär, då var alla 711 bilderna uppladdade. Fotograferna heter Martin Hedenberg och Mattias Johansson, ingen av dem är jag. :D

Det är helt fritt att använda bilderna hur man vill.

Sådär, då var alla 711 bilderna uppladdade. Fotograferna heter Martin Hedenberg och Mattias Johansson, ingen av dem är jag. :D

Det är helt fritt att använda bilderna hur man vill.

Tacka dem igen! Vilka bilder! Vilket jobb! :Bugar

Jag hade fastnat på jättemånga bilder! Det var roligt.
Jag ser vad jag skall ändra på körmässigt när jag fått på mitt bakdäck. Det var...mindre roligt...

Nu skall jag plåga släkt och vänner genom att visa dem snygga bilder på mig själv. :banana

Tacka dem igen! Vilka bilder! Vilket jobb! :Bugar

Jag hade fastnat på jättemånga bilder! Det var roligt.
Jag ser vad jag skall ändra på körmässigt när jag fått på mitt bakdäck. Det var...mindre roligt...

Nu skall jag plåga släkt och vänner genom att visa dem snygga bilder på mig själv. :banana

Hehe, jaa, man brukar se att det där fantastiskt stora avhänget man gjorde och nedlägget som kändes som om styret nästan var i egentligen inte var så värst mycket avhäng och nedlägg. :D Inte för jag vet om det var det du såg, men de första bilderna jag såg på mig själv var sådana. :hihi

Hehe, jaa, man brukar se att det där fantastiskt stora avhänget man gjorde och nedlägget som kändes som om styret nästan var i egentligen inte var så värst mycket avhäng och nedlägg. :D Inte för jag vet om det var det du såg, men de första bilderna jag såg på mig själv var sådana. :hihi

Det var ganska exakt det ja. Jag skyller helt oförtrutet på stelhet efter vintervilan och ett bakdäck som jag inte litade på. Nästa gång, då... :crash

Det är i alla fall riktigt nyttigt att se bilder (och filmer) på sig själv. Det gör det lättare att se vad som behöver filas på. Dessutom är det en liten egotripp... :tummenupp

Ruskigt snygga bilder! :tummenupp

Ulvhamne, du får gärna hälsa fotograferna och tacka så mycket!

Haha det var precis det motsatta för mig. :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...