SMC på Gotland Ring 2012

Får tacka alla instruktörer och gruppkompisar för 4 grymma dagar! Vi ses garanterat igen nästa år.

Såg ett flertal personer med kameran i högsta hugg. Lägg gärna ut bilderna på nätet, även om de blev dåliga, det uppskattas väldigt mycket!!

Stort tack till alla deltagare, resurser och instuktörer som gjorde kursen på Gotland till en succé i år igen.

Vi ses 2013! :fakta :banana:yoparty

Mvh
Danne & Helena

Last edited:
jag har 30gb film som måste klippas innan det hamnar på tuben

Många av er som körde i snabb grupp dessa dagar finns med på film

Superduke

Fredrik

Jäpp superduken ere´ jag som kör, tror iaf att det bara var en SD i röda gruppen, skulle va kul att se lite film, men det kanske inte är så många sekunder på min ryggtavla, tror att du mullrade om ganska snart efter det att du hann ifatt mig.

jag har 30gb film som måste klippas innan det hamnar på tuben

har filmat varje pass från torsdag till min krasch på söndagen (ja den är med på film) med undantag för 2 eller 3 pass som strulade under söndagen.

Många av er som körde i snabb grupp dessa dagar finns med på film

Superduke
BMW HP2
BMW K någonting?
ett par R6:or
några andra plastraketer

Kommer troligen att lägga ut mina specifika varv och sen "hela passen" men med lite text kring hoj och västnummer så att man inte behöver titta igenom alla varv för att se om man var med i den filmen.

Fredrik

Tror säkerligen att jag finns på en del av dina filmer, skall bli kul att se (satt antingen på en vit race R6 med nummer 49 eller en svart race R1 med nummer 29). Jag har din lilla marksyninig på film från en annan vinkel än den du tog själv. Suger dock fett på att redigera eller ens klippa en film, men vill du ha den så skall jag se om jag kan få ihop något under sommaren.

Tror säkerligen att jag finns på en del av dina filmer, skall bli kul att se (satt antingen på en vit race R6 med nummer 49 eller en svart race R1 med nummer 29). Jag har din lilla marksyninig på film från en annan vinkel än den du tog själv. Suger dock fett på att redigera eller ens klippa en film, men vill du ha den så skall jag se om jag kan få ihop något under sommaren.

Om du var instruktören som låg efter John på Ducatin så har jag kopierat den filmsnutten - jag gjorde en snygg kullerbytta ute i ena kanten....

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman