Tingen
Fritt irrande i moderet speed
Får väl styra upp det här lite,,,för att va organisatör så är du inte direkt påläst
Priset för en person biljett ligger mellan 250-550 beroende på alt
En Mc kostar ca 200
I juli månad så går den 6 turer/dag mellan Nynäs o Visby och 2-3ggr/dag mellan Oskars o Visby
Drop in finns men det är det dyraste alt och du ska ha en väldig tur om du kommer med,,mitt i veckan mitt i natten kan gå men jag skulle rekomendera att boka nu med en gång för att va säker.
Priset för en person biljett ligger mellan 250-550 beroende på alt
En Mc kostar ca 200
I juli månad så går den 6 turer/dag mellan Nynäs o Visby och 2-3ggr/dag mellan Oskars o Visby
Drop in finns men det är det dyraste alt och du ska ha en väldig tur om du kommer med,,mitt i veckan mitt i natten kan gå men jag skulle rekomendera att boka nu med en gång för att va säker.
Tänk på att ni får åka för rabbatterat pris när ni är bokade på kursen. Ring gruppbokningen så tar de hand om er. Priset beror på avgång, men en MC kostar nåstans mellan 100 och 200kr och en personbiljett c:a 2-300kr. Hur det är med drop-in vågar jag inte svara på, men de vet de säkert om du ringer bokningen...De går tyvärr inte speciellt ofta (1-2ggr per dag), så kolla upp avgångarna i förväg!
Vi ses i sommar!