SMC på Gotland Ring 2012

Får väl styra upp det här lite,,,för att va organisatör så är du inte direkt påläst
Priset för en person biljett ligger mellan 250-550 beroende på alt
En Mc kostar ca 200
I juli månad så går den 6 turer/dag mellan Nynäs o Visby och 2-3ggr/dag mellan Oskars o Visby
Drop in finns men det är det dyraste alt och du ska ha en väldig tur om du kommer med,,mitt i veckan mitt i natten kan gå men jag skulle rekomendera att boka nu med en gång för att va säker.

Tänk på att ni får åka för rabbatterat pris när ni är bokade på kursen. Ring gruppbokningen så tar de hand om er. Priset beror på avgång, men en MC kostar nåstans mellan 100 och 200kr och en personbiljett c:a 2-300kr. Hur det är med drop-in vågar jag inte svara på, men de vet de säkert om du ringer bokningen...De går tyvärr inte speciellt ofta (1-2ggr per dag), så kolla upp avgångarna i förväg!

Vi ses i sommar!

Får väl styra upp det här lite,,,för att va organisatör så är du inte direkt påläst
Priset för en person biljett ligger mellan 250-550 beroende på alt
En Mc kostar ca 200
I juli månad så går den 6 turer/dag mellan Nynäs o Visby och 2-3ggr/dag mellan Oskars o Visby
Drop in finns men det är det dyraste alt och du ska ha en väldig tur om du kommer med,,mitt i veckan mitt i natten kan gå men jag skulle rekomendera att boka nu med en gång för att va säker.

Danne syftade på priset du får inkl den rabatt vår gruppbokning ger. Han är nog rätt påläst, även om antalet avgångar var en underdrift, men det beror ju iofs på vilken avgång du vill ha.

/Helena

Tror det finns bättre ställen att ragga på... På banan är det nog bättre på att du fokuserar på att köra, ni killar kan väl bara en sak samtidigt :brinnerup

Back to topic...

Kurvor som kurvor :va

Jojo,,det va inte menat som nåt negativt även om ordvalet va lite illa kanske och det är ju bara att läsa turlistan.
Ang drop in så är det en väldig risk att inte komma med den tur man vill och med tanke på att man vill dit så är det skrast att boka nu.

Mvh Tingen

Boende....

Det är nog lite blandat. Vi på SMC bor på Grannen men Bunge är väldigt trevligt, kolla med ANKI och micke där och se om det finns plats.

MVH
Magnus S

100 dagar kvar !!!

Dagarna rullar på och nu är det bara 100 stycken var tills vi rullar ut på kanske Sveriges härligaste motorbana :tummenupp

Jag tror att det var fler än jag som hade MC-premiär i den härliga solen i söndags och fick mersmak för anmälningarna rullar in på löpande band :yoparty

Endagarsplatserna börjar bli väldigt få, och 4-dagarspaketen tickar på dom också!

/Helena

Jag skall köra 7e och 8e.

Har färja bokad med flexibiljett 6e o hem 9e.

Kommer köra dit med släp, skulle kunna finnas plats för en person o en hoj till så kan vi dela på kostnaderna.

Färjan kostar 2150 ToR.

Last edited:
Det finns bara några enstaka platser kvar både på 4-dagarspaketet och på de enskilda dagarna. Så vill man ha en plats så är det hög tid att boka :-)

Mindre än 2 veckor kvar nu!!!!!!

Nu har vi precis skickat ut mail till alla deltagare!
Bara en vecka kvar nu :banana

jajamensan, nu är det nära

Har printat anmälningsblanketten, färjebiljetten och ett par exemplar av bansträckningen.....
2 nya däck inhandlade från Hojdäck på rekommendation från många här......känns väl förberett. Det enda som inte är OK är att nummerskylten har ramlat loss, åker nu runt med den i ytterfacket på ryggsäcken som en lite rebell.

Någon från STHLM som skall ned till Gotland?

Fredrik

2 från Sthlm

Marcus Berneström och Erik Ödmansson från Stockholm - kör vardera sin KTM Super Duke R

jajamensan, nu är det nära

Har printat anmälningsblanketten, färjebiljetten och ett par exemplar av bansträckningen.....
2 nya däck inhandlade från Hojdäck på rekommendation från många här......känns väl förberett. Det enda som inte är OK är att nummerskylten har ramlat loss, åker nu runt med den i ytterfacket på ryggsäcken som en lite rebell.

Någon från STHLM som skall ned till Gotland?

Fredrik

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...