SMC Kinnekulle Ring 22 Augusti

...fotografer ska ju redigera och vara nöjda innan dom visar upp resultatet! :)

Japp, annars blir man ju ihågkommen som "Den där nissen som lägger upp vad skit som helst och man får bläddra igenom 1000-tals bilder innan man hittar någon som är bra"-typ! Och hur kul är det då? :näsblod

Nä, bättre att vänta ett litet tag och sedan läggs de bästa bilderna upp först och efter hand kommer fler. :tummenupp

Mvh!
// Niklas

Japp, annars blir man ju ihågkommen som "Den där nissen som lägger upp vad skit som helst och man får bläddra igenom 1000-tals bilder innan man hittar någon som är bra"-typ! Och hur kul är det då? :näsblod

Nä, bättre att vänta ett litet tag och sedan läggs de bästa bilderna upp först och efter hand kommer fler. :tummenupp

Mvh!
// Niklas

Absolut, så gör en annan ju oxå. Inte jättekul att lägga ut dåliga bilder och om man har bra utrustning kan det ju bli 1000 bilder man måste bläddra igenom iallafall :)

Mycket fina bilder! Tyvärr är det som vanligt och min spökgen ger sig till känna genom att jag inte kommer med på en enda bild. skulle bli så glad om det dök upp en bild på mig. Svart skinnställ på svart cbr 08.

Tack på förhand

Mycket fina bilder! Tyvärr är det som vanligt och min spökgen ger sig till känna genom att jag inte kommer med på en enda bild. skulle bli så glad om det dök upp en bild på mig. Svart skinnställ på svart cbr 08.

Tack på förhand

Du kör för fort helt enkelt:yoparty

Ställer mig också till skaran som undrar hur det gick med dig som vurpade i sista passet. Jag låg som nr två bakom när bågen och killen bara kom glidande på marken framför mig. Som tur var låg jag inte allt för nära o inte i ytterspår just då....
Det kunde gått illa på riktigt. Nu hoppas jag att det inte har gått illa för killen på R1an utan att du klarade dig utan skador om än hjärnskakning så hoppas jag att du är på bättring snarast. Någon som vet?

Var det du som gick av i början av rakan sista passet? Hur gick det med dig? :confused:

Last edited:

Ställer mig också till skaran som undrar hur det gick med dig som vurpade i sista passet. Jag låg som nr två bakom när bågen och killen bara kom glidande på marken framför mig. Som tur var låg jag inte allt för nära o inte i ytterspår just då....
Det kunde gått illa på riktigt. Nu hoppas jag att det inte har gått illa för killen på R1an utan att du klarade dig utan skador om än hjärnskakning så hoppas jag att du är på bättring snarast. Någon som vet?

Och jag var riktigt nära att köra in i dig kan jag säga... :eek:

Jag är tämligen säker på att det är Jippo som är killen på R1an i depåkurvan... verkar inte vara SÅ illa iaf. :Bugar

Ska träna på måndag igen så du inte ska behöva ligga så nära bakom mera!!!!
Anderstorp med www.Fiver.se

Och jag var riktigt nära att köra in i dig kan jag säga... :eek:

Jag är tämligen säker på att det är Jippo som är killen på R1an i depåkurvan... verkar inte vara SÅ illa iaf. :Bugar

Det måste det vara för det var två i min grupp som gick av plus R6:an och de i min grupp körde ej R1 (de klarade sig utan några skador) (totalt 4 rödflagg).

Hoppas iaf att killen klarade sig med skrapsår och liknande och inget allvarligt, för det såg inte roligt ut. :(

Fiver Anderstorp, anmälde mig i morse, är det fullt i gatgruppen tro???? :va

Last edited:

Du får nog upp farten snart med din R6a oxå :) Anderstorp nästa!

(Jag fastnade på ett par iallafall!) Tror att Trapp fotograferade alla.

Tack på förhand

Kör också svart hoj (som visserligen fått fina röda o blå stripes av våran käre Stefan som var på lekhumär 7/8 på Kinnekulle där både min och Kristoffers gula R...sorry (Ducati) blev moddade!).

Svart hoj, svart skinnställ och svart/mörk hjälm = näst intill osynlig! Om inte annat blir det inga fräcka bilder för allt är så satans mörkt. Funderar på att lacka om hojen, byta tillbaks till mitt gamla Dainise ??? Replica från -90 och Eddie Lawson kopian till hjälm (Shoei) som blivit allt för stor. Man blir ju om inte annat mer färgglad om än med sämre skydd! Men lite får man väl offra för att komma med på bild! :näsblod :D

Nä, skämt o sido! Skinnstället får vara som det är. Använder kanske en annan lite ljusare hjälm emellanåt sedan får i se vad som ev. görs åt lacken på hojen. Allt annat är ju liksom snyggare än det jag har idag...typ! :D

Mvh!
// Niklas

Du får nog upp farten snart med din R6a oxå :) Anderstorp nästa!

(Jag fastnade på ett par iallafall!) Tror att Trapp fotograferade alla.

Jag jobbar på det men Dunderklumpen som sitter på är nog inte den smidigaste föraren ännu. Går på broms för mkt o vågar inte ta med mig farten in i kurvorna vilket gör att jag blir långsam. Övning ger färdighet sägs det så vi får köra som bara den på måndag....
Ska bli skitkul som vanligt!
Väl mött på måndag alt söndag kväll om jag hittar någonstans att sova på Anderstorp.
Vore kul att grilla o snacka skit o ljuga lite på kvällen innan....
bästa vore ju om man kunde fått Skalman att låsa upp cafeterian så man kunnat sova på golvet där mellan Sön o Mån.
Ska hem o byta däck o bromsar om det nu behövs innan måndag.

Bästa vore ju att inte byta bromsar så hade kanske jag fått upp farten i kurvorna! :huvet

Last edited:
Ska träna på måndag igen så du inte ska behöva ligga så nära bakom mera!!!!
Anderstorp med www.Fiver.se

Fiver Anderstorp, anmälde mig i morse, är det fullt i gatgruppen tro???? :va

Anmälde mig till A-torp igår em så hoppas det finns platser kvar :D
Har också problem att fastna på bilder... får väl köra naken eller med gul pippi-dräkt så kanske man får va med??
Det där med farten ska jag också öva på!!

Anmälde mig till A-torp igår em så hoppas det finns platser kvar :D
Har också problem att fastna på bilder... får väl köra naken eller med gul pippi-dräkt så kanske man får va med??
Det där med farten ska jag också öva på!!

Om Tussilago tar bilderna när du kör i gul dräkt, så tar jag dom andra:D

Last edited:
Kul nick som flickfotograf "TUSS" I LAGO förstår var du kommer ha i focus på kameran. :banana

nej, Tussilago - Först i diket på våren. Han vet redan hur bra han kör så har valt Nick efter det :tummenupp

Last edited:

yep det var jag.. lite öm och så men annars ingen fara.

hojen klarade sig bra, men mina kläder är åt helvete:gnissla tur att man har hemförsäkring

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman