Tussilago
Jesus died so we could ride!
Mina bilder är snart på väg upp, kan lägga upp en som smakprov först![]()
Detta ser ju lovande ut!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mina bilder är snart på väg upp, kan lägga upp en som smakprov först![]()
...fotografer ska ju redigera och vara nöjda innan dom visar upp resultatet!![]()
Japp, annars blir man ju ihågkommen som "Den där nissen som lägger upp vad skit som helst och man får bläddra igenom 1000-tals bilder innan man hittar någon som är bra"-typ! Och hur kul är det då?
Nä, bättre att vänta ett litet tag och sedan läggs de bästa bilderna upp först och efter hand kommer fler.
Mvh!
// Niklas
Mycket fina bilder! Tyvärr är det som vanligt och min spökgen ger sig till känna genom att jag inte kommer med på en enda bild. skulle bli så glad om det dök upp en bild på mig. Svart skinnställ på svart cbr 08.
Tack på förhand
Var det du som gick av i början av rakan sista passet? Hur gick det med dig?![]()
Du kör för fort helt enkelt
Ställer mig också till skaran som undrar hur det gick med dig som vurpade i sista passet. Jag låg som nr två bakom när bågen och killen bara kom glidande på marken framför mig. Som tur var låg jag inte allt för nära o inte i ytterspår just då....
Det kunde gått illa på riktigt. Nu hoppas jag att det inte har gått illa för killen på R1an utan att du klarade dig utan skador om än hjärnskakning så hoppas jag att du är på bättring snarast. Någon som vet?
Och jag var riktigt nära att köra in i dig kan jag säga...
Jag är tämligen säker på att det är Jippo som är killen på R1an i depåkurvan... verkar inte vara SÅ illa iaf.![]()
Jag är tämligen säker på att det är Jippo som är killen på R1an i depåkurvan... verkar inte vara SÅ illa iaf.![]()
Du kör för fort helt enkelt![]()
Mycket fina bilder! Tyvärr är det som vanligt och min spökgen ger sig till känna genom att jag inte kommer med på en enda bild. skulle bli så glad om det dök upp en bild på mig. Svart skinnställ på svart cbr 08.
Tack på förhand
Du får nog upp farten snart med din R6a oxåAnderstorp nästa!
(Jag fastnade på ett par iallafall!) Tror att Trapp fotograferade alla.
Ska träna på måndag igen så du inte ska behöva ligga så nära bakom mera!!!!
Anderstorp med www.Fiver.se
Fiver Anderstorp, anmälde mig i morse, är det fullt i gatgruppen tro????![]()
Anmälde mig till A-torp igår em så hoppas det finns platser kvar
Har också problem att fastna på bilder... får väl köra naken eller med gul pippi-dräkt så kanske man får va med??
Det där med farten ska jag också öva på!!
Anmälde mig till A-torp igår em så hoppas det finns platser kvar
Har också problem att fastna på bilder... får väl köra naken eller med gul pippi-dräkt så kanske man får va med??
Det där med farten ska jag också öva på!!
Om Tussilago tar bilderna när du kör i gul dräckt, så tar jag dom andra![]()
Frivillig flickfotograf anmäler sig!!![]()
Kul nick som flickfotograf "TUSS" I LAGO förstår var du kommer ha i focus på kameran.![]()
Hehe
Misstänkte att det skulle finnas folk som skulle nappa på den, och det gick ju förvånansvärt fort...
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |