SMC Kemora

Status
Ej öppen för fler svar.
kan du skicka en länk till bokningssidan! Ska förnya mitt medlemskap, utan det kan jag väl inte se sidan?!

Nu e det bokat!:yoparty

Det ska bli jävligt skoj att testa på den banan:)

Har beslutat för att inte boka in mig iår, lämnar min plats åt nån annan.
Skall ägna sommaren åt att slipa på dom detaljer jag lärde mig på förra årets kurs. Samt att vi kör ju 4dagar på Kemora i Maj :)

PS. Stefan å Niklas å alla mina vänner i Norr.. ( jag siktar på ACR :tummenupp istället i sommar) DS.

Sommarens höjdpunkt är bokad! Sthlm VS Norrland, we're gonna kick som ass :yoparty

Bring it on:fakta Börjar det gå för fort med Din nya räser får det helt enkelt ordineras två Treo, enhandskörning och ingen broms under samtliga pass:)

Det är ju inte utan att man börjar längta lite grand...:tummenupp

Sommarens höjdpunkt är bokad! Sthlm VS Norrland, we're gonna kick som ass :yoparty

Börjar det gå för fort med Din nya räser får det helt enkelt ordineras två Treo, enhandskörning och ingen broms under samtliga pass:)

Ingen fara, jag tänkte harva runt som bromskloss i snabba gruppen och sen gå runt i depån och skylla på att däcken suger, jag har glömt tanka v-power och att Niklas har skruvat sönder min fina öhlinsfjädring :materialspelare

Det skall bli oerhört intressant att se om du kan vara den första som bevisar att det här är en ren materialsport Henke!:)

:rofl

Last edited:
Varför åker svenskarna till Kemora banan om jag får fråga?

Varför åker svenskarna till Kemora banan om jag får fråga?

För att det för alla norrbottningar räknas som vår hemmabana. Det är ju bara 50 mil från Luleå till skillnad från 110 till Gelleråsen...:tummenupp

Sen att det är fantastisk bana är ju också en bidragande orsak:)

Ingen fara, jag tänkte harva runt som bromskloss i snabba gruppen och sen gå runt i depån och skylla på att däcken suger, jag har glömt tanka v-power och att Niklas har skruvat sönder min fina öhlinsfjädring :materialspelare

:rofl

Perfa! Jag skall kasta mig över din fjädring och ställa om den helt!!!

Last edited:
För att det för alla norrbottningar räknas som vår hemmabana. Det är ju bara 50 mil från Luleå till skillnad från 110 till Gelleråsen...:tummenupp

Sen att det är fantastisk bana är ju också en bidragande orsak:)

Perfa! Jag skall kasta mig över din fjädring och ställa om den helt!!!
Ok,då fattar jag ,brukar få bara massa skit på mina frågor eller svar,lycka till i Finland!!

Tja,en 80-90mil och ett halvt dygn på färja,halvtaskig mat i Finland(no offence finnar men så är det)en stor hög med slantar för att bo i en stuga där vattnet tar slut när alla duschar och åka runt runt på en enkelriktad väg i 4 dagar och bli svettig och illaluktande sen en 80-90 mil och ett halvt dygn på färja för att komma hem igen....finns det någon anledning att låta bli? :)

Henrik

Tja,en 80-90mil och ett halvt dygn på färja,halvtaskig mat i Finland(no offence finnar men så är det)en stor hög med slantar för att bo i en stuga där vattnet tar slut när alla duschar och åka runt runt på en enkelriktad väg i 4 dagar och bli svettig och illaluktande sen en 80-90 mil och ett halvt dygn på färja för att komma hem igen....finns det någon anledning att låta bli? :)

Henrik
Bra svar,men pölsan här i swerige kan inte vara mck bättre än finnarnans mat,eller?:D

Bra svar,men pölsan här i swerige kan inte vara mck bättre än finnarnans mat,eller?:D

Nä,där har du rätt,nu vet jag inte riktigt hur pölsa serveras men i finland hade den garanterat kommit med senap! :D

Amerikansk dressing=ketchup
Finsk dressing=senap

Henrik

Härligt fille, jag har precis bokat Lenis & mig oxå! :yoparty
Och alla får vi plats i din fina skåpis???? :D

Ähhh...innan dess har jag sålt GTI´n å tjöpt mig en aldeles egen racebuss, satana perkele! :yoparty

Det är nog bäst det!:D

Annars får vi nog riva ner hojarna rejält om dom ska få plats i persan:gnissla

Skoj ska det bli i vart fall....:)

Härligt fille, jag har precis bokat Lenis & mig oxå! :yoparty
Och alla får vi plats i din fina skåpis???? :D

Ähhh...innan dess har jag sålt GTI´n å tjöpt mig en aldeles egen racebuss, satana perkele! :yoparty
Skitkul att så många svenskar åker till Kemora fast ni hatar ju finnar(ironi) lika mycket som vi hatar er när det gäller hockey!!(:tummenupp)Hoppas ni har det bra där i finska urskogen o drick inte för mycket kosken eller stalisnava!!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP