Smc-kedjan, myt eller en källa till vanvett?

Jag har redan tagit alla järn, 530 famous grouse, imorgon kommer drevet gå 08:00 då jag lovat att manna upp för dammsugning.

Jag har redan tagit alla järn, 530 famous grouse, imorgon kommer drevet gå 08:00 då jag lovat att manna upp för dammsugning.

Bara för att skapa ett kedjebrott så lämnar jag ämnet och påpekar att vi har också jämställt i hemmet, jag skitar ner och äter upp så gör hon resten :yoparty

Är det författaren bakom boken;
"Mediadrev" - Kalla Fakta om nyhetskedjor och dess länk till nitade program.

Hörde också att den felande länken har hittats, men vägrar att medverka pga för hårda spänningar.

Det är helt riktigt att Mekdal skrev en 525 sidor bred avhandling i sträck. Efter detta drev han med TV4 och sade att den egentligen inte var länkad till verkligheten. Han avled en tid senare pga kronisk hajfena.

Last edited:
:va Vad vet SMC-gubbarna om kedjor? Kör inte dom touringhojar med kardan hela gänget? Ja förutom dom som åker custom med belt då....

Japp, min BMW har dessutom handtagsvärme. Mycket praktiskt när man guidar runt licenstagare på Gelleråsen tidigt i april. En riktig touringhoj med andra ord (S1000RR)!

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!