sandstream
Guest
Galne Dansken skrev:Scientologi snacken - läs vänligen kommentaren på SMCs forum från CSS Norge..
Från SMC:s forum:
Hei!
Jeg heter Claus Diseth, er norsk og (inntil videre) Skandinavias eneste sertifiserte instruktør ved California Superbike School. Avtalen SMC har gjort, er med CSS Europa. Dette er et selvstendig aksjeselskap (bolag) som ikke har noe med scientologene å gjøre, og som ledes av Andy Ibbott - som slett ikke er scientolog. Verken på kursene i USA, Australia, England, Norge eller Hellas "predikes" annet enn kjøreteknikk - og det gjør vi så bra at deler av vår teknikk og pedagogikk nå er en del av den norske førerkortutdannelsen og en del av opplæringen for utrykningsmotorsyklister i bl.a. Singapore.
Vi som jobber i CSS er motorsyklister. Ikke predikanter for verken den ene eller andre trosretning.
Ønsker dere ytterligere utdypning, er både Andy Ibbott og jeg tilstede på SMCs stand på MC-messen i Göteborg til helgen. Flere detaljer om CSS finner dere på:
www.superbikeschool.com
www.superbikeschool.co.uk
www.superbikeschool.com.au
www.superbikeschool.no
Med vennlig hilsen
Claus Diseth
instruktør
California Superbike School
Tack, det var vad jag ville veta!
Nu känns det bättre och jag ska helt klart ta mig en funderar på om utbildningen kan vara något för mig.
En fråga gäller dock priset, 3.000 - 3.200:-
Förutom den teoretiska utbildningen från instruktörerna, vad är det mer som ingår?
Har de hojar man lånar?
Är det oxfilé till lunch och paraplyflickor i depån?

(enligt min uppfattning)

). Ka´vi på ett vettigt sätt sålunda få folk i tala - är vi kommet lite längra fram..