SMC BKK Gelleråsen 130908

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Tyvärr så hann jag i princip inte fota någonting då jag körde själv, så det finns bara bilder från ca 10 minuter på lugn grupp och detsamma på steg 6 racet vid kl 13.

Lägger upp de få bilder jag tog efter övertalning, så hoppas att nån blir glad iaf :)

Sen vill jag rikta ett tack till TL "GoE" som löste så att jag kunde köra, samt styrde upp en kanondag!

Exempel på hur de kan se ut innan webgalleriet komprimerar bilderna:

Resten finns här:
https://plus.google.com/photos/116149756152513064144/albums/5922112663723872689

Last edited:
Kanonbilder Peter! :-) Ser ut som du var den första som fick en bild på mig med den nya Kotten! ;-) Tack för det!
:yoparty

Mäktigt! Är det nån som vet vilka det var som stod å fota typ hela dagarna? Dom borde ju ha massor med bilder upplagda nånstans

MC Folket var där och testade/fotade hojar, en BMW, en Aprilia och en Honda om jag inte minns fel. Det är iaf en av fotograferna, men annars var det ju ett par till förutom dem.

Nja, då är det nog inte mig du avser. :rolleyes: Jag stod bara och fotade under ett par timmar i depåkurvan.

De bilderna hittar du här

Grymma bilder, redan varit där å snokat upp alla bilder jag fastnat på ;) Men det kan nog säkert vara dig jag tänkte på, minns att det var 2 pers som stod i närheten av depåkurvan, den andra kanske var från MC Folket då. Hur mycket ville du ha för att skicka över bilderna i hög upplösning förresten? Om man vill ha alla dvs (tror det var c:a 10 stycken)

Två filmer från näst sista och sista passet för dagen. Medelsnabb grupp, någon kanske känner igen sig?

Näst sista passet:
https://www.youtube.com/watch?v=_CglvewhX7A

Sista passet:
https://www.youtube.com/watch?v=LYpfBtzV2Lc

(Ja, jag vet, jag kan bromsa senare, gasa tidigare och hålla en tightare linje... Men jämfört med senast jag var där är det ändå en förbättring! Nästa säsong, då... :rolleyes: )

Skulle fan inte vilja göra en superman med den där kameran på bröstet. Hade nog kostat ett par revben i onödan :(

Grymma bilder, redan varit där å snokat upp alla bilder jag fastnat på ;) Men det kan nog säkert vara dig jag tänkte på, minns att det var 2 pers som stod i närheten av depåkurvan, den andra kanske var från MC Folket då. Hur mycket ville du ha för att skicka över bilderna i hög upplösning förresten? Om man vill ha alla dvs (tror det var c:a 10 stycken)

Svaret på dina frågot finns här. Följ anvisningarna... :) :tummenupp

Blev det något av självmordskandidaterna i licens/race gruppen?

Tyvärr så stod jag inte i depåkurvan under erat pass. Mina försök att fota i Ejes gick åt h...e. Jag hade lånat min man kamera eftersom han körde, och jag är INTE van vid den. Så jag kom åt inställningen av slutartid. Men 0,25 s går det ingé bra att fota snabba hojar. :huvet :huvet :huvet Det mesta blev suddigt :(och resten mer eller mindre oskarpt. Så det var ingen idé att lägga ut dem. Den minst suddiga är den här, vilket säger en del om hur oskarpa resten är... :gnissla Fast det ser ut att gå väldigt fort... :lol

steg6.jpg

Du har inget från snabb grupp i Ejes?

Första gången jag körde på 2 mån, så det är nog körningen som var förjävlig, inte bilden, i mitt fall :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT