SMC BKK Gelleråsen 130908

Tyvärr så stod jag inte i depåkurvan under erat pass. Mina försök att fota i Ejes gick åt h...e. Jag hade lånat min man kamera eftersom han körde, och jag är INTE van vid den. Så jag kom åt inställningen av slutartid. Men 0,25 s går det ingé bra att fota snabba hojar. :huvet :huvet :huvet Det mesta blev suddigt :(och resten mer eller mindre oskarpt. Så det var ingen idé att lägga ut dem. Den minst suddiga är den här, vilket säger en del om hur oskarpa resten är... :gnissla Fast det ser ut att gå väldigt fort... :lol

View attachment 392000

Tack o tack :) Ser ju riktigt bra ut.. Släng upp bilderna iallafall vetja!! Tror ingen kommer att klaga :)

Du har inget från snabb grupp i Ejes?

Första gången jag körde på 2 mån, så det är nog körningen som var förjävlig, inte bilden, i mitt fall :)

Det finns en liten möjlighet att det kan finnas någon bild kvar på kamerakortet. Jag har inga på hårddisken f.n. Skulle kunna leta... :rolleyes: Men vem är du av förarna? Den här?

Peter1980.jpg

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back