Smc´s protestlista....

• Thread starter Thread starter G-L
  • Start date Start date
endast 73 underskrifter??? kom igen nu!!!!

Hmmm....Det skulle nog vara en mer inormativ rubrik , typ "Protestlista-Trafikförsäkring" eller ngt sånt ? Är nog lätt hänt att folk inte öppnar tråden om de inte vet vad den innehåller..... Alternativt starta ännu en tråd med annan rubrik.....

Folkezx9r skrev:
2642418 Hmmm....Det skulle nog vara en mer inormativ rubrik , typ "Protestlista-Trafikförsäkring" eller ngt sånt ? Är nog lätt hänt att folk inte öppnar tråden om de inte vet vad den innehåller..... Alternativt starta ännu en tråd med annan rubrik.....

Försökte ändra rubrik efter ditt kloka förslag men det gick inte.

Gör en ny tråd, tror ingen börjar gapa om dubbelpost när det handlar om det här.

Mitt hojköp står på paus pga det här förlsaget, köper inget förrens man vet svart på vitt hur det blev.

Suomalainen skrev:
2642435 Gör en ny tråd, tror ingen börjar gapa om dubbelpost när det handlar om det här.

Mitt hojköp står på paus pga det här förlsaget, köper inget förrens man vet svart på vitt hur det blev.

Verkar ju inte som att de hinner ändra något till säsongen 2007 i alla fall så det är väl bara att leta rätt på nån fin hoj? :)

Swedie kommer helt säkert lägga upp nått på startsidan och kanske än länk överst på forumet.
Protestlistesiten verkar inte vara 100% färdig då "Vad kommer det kosta?"-länken ännu är tom.

Japp, påskrivet och skickat länken till några polers...

Japps skrev:
2642491 244 nu... För lite folk... skrev hela min släkt :)

Hahahaha...men ey broder...jag kan faktiskt skriva själv!! :D:D
Men nu finns det 2 av mig...;)

Sköt detta seriöst minna vänner! Skriv bara upp er på listan EN gång.

Hur mycket hänsyn till denna namninsammlig tror ni politikerna tar om de upptäcker att vartannat namn är påhittat, dubblerat o.s.v.

Det kommer att bli svårt nog att få dem att lyssna ändå.

Inte skrivit på. Tycker nämligen att det är fel att min 96-åriga farmor ska få sämre mat från hemtjänsten för att jag ska kunna utöva min hobby lite billigare.

Road-Ragge skrev:
2642531 Sköt detta seriöst minna vänner! Skriv bara upp er på listan EN gång.

Hur mycket hänsyn till denna namninsammlig tror ni politikerna tar om de upptäcker att vartannat namn är påhittat, dubblerat o.s.v.

Det kommer att bli svårt nog att få dem att lyssna ändå.

Bra skrivet:tummenupp

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...