Smaka på den här moraltanter!

Status
Ej öppen för fler svar.
bmwjohan skrev:
för det första så måste jag poängtera att det är inte killen som har skrivit inläggen som är med i filmen... :)

ja visst är filmen underbar :banana

men eftersom du bor i sigtuna så är det inte din skolgård som får smaka pisk i filmen

2-taktshojarna hade lite problem denna dag och det var därför dom var lite slöa i början och sen inte var med samt att killarna på 4-takt är förbannat mycket bättre på att köra än 2-taktskillarna.


Skämta ang skolan.
 
bmwjohan skrev:
nån stans uppe i progammenyn så hittar du "settings"

där måste du fylla i några saker.

* vad du vill heta
* hur många som ska få tanka av dig samtidigt. 3 är rätt lämpligt
* välja de kataloger som du vill att andra ska kunna komma åt och tanka ifrån

när du har fyllt i detta kan du bara connecta till den hubbadressen jag skrev tidigare


du har PM johan!
 
Hagster skrev:
Vad var syftet med filmen? Förstod inte riktigt. Var inte så roligt som jag trodde...

att roffa så mycket som möjligt med bakdäcket så att saker går sönder skulle jag gissa på.
 
Last edited:
Jad får fram en ruta som det står: Direct connect hub configuration och under där ser det ut typ så här:

Name
Description (OSX)experemental hub
Address
Hub lister vandel405.dynip.com
Redirect address
maximum users


sedan längst ner står det:


start apply revert stop


vad göra här?
 
Jarle skrev:
Jad får fram en ruta som det står: Direct connect hub configuration och under där ser det ut typ så här:

Name
Description (OSX)experemental hub
Address
Hub lister vandel405.dynip.com
Redirect address
maximum users


sedan längst ner står det:


start apply revert stop


vad göra här?

jag vet inte riktigt var du är i programmet just nu.
har du gjort dom sakerna jag skrev tidigare?
 
bmwjohan skrev:
jag vet inte riktigt var du är i programmet just nu.
har du gjort dom sakerna jag skrev tidigare?

nu är det några stycken som har laddat filmen av mig på dc men finns det ingen som kan lägga upp den på nån server?
 
nån som har filmen som kan skicka på icq lr lägga upp på ftp/www ?
 
Kan inte nån som har filmen gå in på sporthoj hubben så att man kan ladda hem den....eller ännu hellre att nån lägger upp den på en server
 
Bandit skrev:
Kan inte nån som har filmen gå in på sporthoj hubben så att man kan ladda hem den....eller ännu hellre att nån lägger upp den på en server

jag kan tyvärr inte gå in på sporthojhubben för jag har inte fått något inlogg där ännu.
jag finns på romulus.no-ip.org

twinner666.. adressen ska funka. jag är där nu och det är 6 personer som har tankat filmen från mig där.
jag vet inte ifall man måste ha dc++ för att komma in kanske. har du det?
du kanske delar ut för lite för att du ska få komma in?
 
det är ju maximum speed hubben..var inne förut men nu komer jag inte in..heter du Bmwjohan där också??


shure!! 10mbits lina!! då kommer man in..men jag har bara kabel...:(
 
Last edited:
jag är inne på dc-hubben romulus.no-ip.org ifall det är någon som vill ladda.
heter [BBB]bmwjohan och filmen heter cross.avi

jag har ännu inte fått några inloggningsuppgifter på sporthojhubben så därför kör jag på denna hubb
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top