Smaka på den här moraltanter!

Status
Ej öppen för fler svar.
Hur fan kan man tycka att det här är kul? Vandalism och inget annat! Jag skäms över att köra hoj efter att ha sett den här filmen. Idioter! :kocko

jag har iaf gjort en fetare film som ligger på hubben..

FETFILMEN heter den..klart på samma nivå.

Ja, vad ska man säga?
En kort recension av filmen.
Den börjar med att man tror att ett gäng mopedgrabbar ( lokala hellmoppers )
Fått tag på sina storebröders kralliga jordsprättarmaskiner.
För att se om verkligen dessa maskiner kan sprätta jord och gräs, kanske tom sand.
Så tar man ut dom för att göra det man behärskar, slira RAKT fram ngn av mopedgrabbarna råkar av en händelse få sin kurs ngt ur balans och får således en förvånande sladd på hojen.
Sedan slutar inte denna grad av imponering över hur mkt fäste man faktiskt INTE kan ha med en såpass kraftig maskin som denna.
Inte ens beläggningen på en minigolfbana kan hålla i bakhjulet på dessa kraftfulla bestar. :rolleyes: :kocko

Sedan slås man av fakta, detta är äldre mopedpojkar som faktiskt inte ens borde sitta bakom styret på trampcyklar!!!
HUR I H*****E KAN MAN VARA SÅ PUCKAD!!
Frågan är hur hade ni som gjort detta reagerat om det var eran husvagn?
Era tomter, vilket det iofs är efter som ni sabbat kommunal mark som i sin tur straffar er själva eller personer i er omgivning pga höjda skatter.
Jag åkte redan som 13åring cross, vid 15års ålder skaffade jag mig en 500 enduro som jag bemästrade hyffsat, hade inga problem att hänga på mer erfarna förare i skogen, ngn gång hände det väl att man tog hojen på allmäna grusvägar och gjorde härliga långa svepande böjar i gruset, men ta mig fan aldrig att det slog mig att man skulle sabba gräsmattor och spruta skit på andras prylar bara för att man kunde.
Med tanke på att det sitter nummer på plåtarna så antar jag att dessa mopedpojkar försöker tävla i ngn form, eller glöm det, nummer har dom nog för att dom inte hittade ngn annan dekal att sätta där.
För folk som är rädda om sin hobby och vill att det ska satsas mer på den gör inte såhär, vore jag politiker och fick se detta så skulle jag nog lägga mer resurser på polisen ist för att lägga dom på en ny, alt bättre bana.
//Tobbe

bmwjohan skrev:
snälla gör det och filma :banana

men som sagt tidigare. det är inte "våran" körning. vem som kör har jag ingen aning om.

Tyckte precis jag såg en yz250-88 i filmen så du va asså inte me va glad för det i så fall :va

Och åter igen de va den mest hjärndöda film jag sett.

bmwjohan skrev:
snälla gör det och filma :banana

men som sagt tidigare. det är inte "våran" körning. vem som kör har jag ingen aning om.

Asså, en del av dina inlägg tidigare har ju fått en att tvivla på din mentala hälsa. Nu är det klart, du och dina polare är ju för fan sinnessvaga.

Tönt.

"<Client> Connecting To romulus.no-ip.org:411
<Hub-Security> This hub is running PtokaX DC Hub 0.3.3.0 build 15.23 [debug] (UpTime: 1 days, 18 hours, 13 minutes)
<Fenix™> Sorry, connections from your IP number is not allowed here.This hub is for 10Mbit users only. You are beeing redirected.
<Client> Connecting To maximumspeed2.no-ip.org:411
<-YHub-> YHub version: Beta 0.386f written by Yoshi.
<-YHub-> Your name should have (one of) the following prefix(s): [Telia] or [Comhem] or [Tele2] or [0.5Mbit]
<Client> Disconnected From Hub"

Detta kommer upp när jag försöker koppla upp... Kan inte jag vara med bara för att jag kör ADSL då eller? Vad är felet?

Firefly skrev:
"<Client> Connecting To romulus.no-ip.org:411
<Hub-Security> This hub is running PtokaX DC Hub 0.3.3.0 build 15.23 [debug] (UpTime: 1 days, 18 hours, 13 minutes)
<Fenix™> Sorry, connections from your IP number is not allowed here.This hub is for 10Mbit users only. You are beeing redirected.
<Client> Connecting To maximumspeed2.no-ip.org:411
<-YHub-> YHub version: Beta 0.386f written by Yoshi.
<-YHub-> Your name should have (one of) the following prefix(s): [Telia] or [Comhem] or [Tele2] or [0.5Mbit]
<Client> Disconnected From Hub"

Detta kommer upp när jag försöker koppla upp... Kan inte jag vara med bara för att jag kör ADSL då eller? Vad är felet?

Japp "This hub is for 10Mbit users only" telia adsl är väl på 0.5 mbit eller dylikt tror jag..

sven666 skrev:
ok för att filmen må vara talanglös å allt det där.. men att skicka den till polisen - FY FAN!, hoppas det är din trägård dom spinner på nästagång.
Vilket idiotresonemang! Ska man inte gå till polisen om hojen blir snodd heller? :kocko

twinner666 skrev:
jag har iaf gjort en fetare film som ligger på hubben..

FETFILMEN heter den..klart på samma nivå.

sitter och laddar ner den filmen nu. hoppas att den är kul :)

appropå den här crossfilmen som diskuteras i denna tråd så skulle jag gissa att resonemanget innan killarna gjorde den här filmen gick ungefär så här:

vad ska vi göra för något extremt idag?
ska vi:
1. våldta småbarn
2. gå in i en skola och skjuta så många barn vi kan
3. spränga ett varuhus så att minst 50 personer dör
4. sladda med crossar på några gräsmattor.

hmmm..
vad ska vi välja?
nej idag känner vi för att va riktigt groteskt olagliga och vidriga. vi väljer det värsta alternativet av dom alla. vi sladdar på gräsmattorna :skrämd

må dom brinna i helvetet

ha ha

bmwjohan, när du blir stor kanske du också kommer att kunna tänka själv. Fast jag skulle inte sätta pengar på det.

Vilka totalt talanglösa idioter.... :fatta!

Orkar inte uttala mig mer än så, för det skulle dom ändå inte förstå. :va

bmwjohan skrev:
sitter och laddar ner den filmen nu. hoppas att den är kul :)

appropå den här crossfilmen som diskuteras i denna tråd så skulle jag gissa att resonemanget innan killarna gjorde den här filmen gick ungefär så här:

vad ska vi göra för något extremt idag?
ska vi:
1. våldta småbarn
2. gå in i en skola och skjuta så många barn vi kan
3. spränga ett varuhus så att minst 50 personer dör
4. sladda med crossar på några gräsmattor.

hmmm..
vad ska vi välja?
nej idag känner vi för att va riktigt groteskt olagliga och vidriga. vi väljer det värsta alternativet av dom alla. vi sladdar på gräsmattorna :skrämd

må dom brinna i helvetet

ha ha

Om det är de fyra alternativen du och dina polare har om dagarna borde ni nog ta och söka professionell hjälp..

Har inte ens kollat på filmen, lär förmodligen inte ändra åsikt om den heller efter vad jag läst i tråden. Att förstöra för andra är inte på något sätt "extremt", förutom kanske extremt pinsamt.. Däremot är det små barn som inte förstår vad saker har för värde för andra som förstör för andra.

Jag tycker extrema fortåkar/stunt-filmer däremot är rätt roliga att titta på, men där är uppsåtet inte att förstöra för någon annan, ibland krashar man dock sina egna saker, men då får man ju ta smällen själv..

KtmDanne skrev:
... ungefär lika roligt som att stänka ner husvagnarna...
Dom blir inte bara skitiga, dom blir blästrade! :mad:
Tro mig, jag låg bakom en enduromaskin på en grusväg i somras. Satan vad den sprätte sten. :skrämd

oFFkeFF skrev:
Om det är de fyra alternativen du och dina polare har om dagarna borde ni nog ta och söka professionell hjälp..

Har inte ens kollat på filmen, lär förmodligen inte ändra åsikt om den heller efter vad jag läst i tråden. Att förstöra för andra är inte på något sätt "extremt", förutom kanske extremt pinsamt.. Däremot är det små barn som inte förstår vad saker har för värde för andra som förstör för andra.

Jag tycker extrema fortåkar/stunt-filmer däremot är rätt roliga att titta på, men där är uppsåtet inte att förstöra för någon annan, ibland krashar man dock sina egna saker, men då får man ju ta smällen själv..

jag och mina polare? vad har vi med denna film att göra?

det jag skrev i inlägget du kommenterade var ett exempel som handlade om att sätta saker och ting i perspektiv. man får lätt uppfattningen när man läser denna tråd att många här inne ser lika allvarligt på de tre första alternativen som det fjärde, vilket är extremt skrattretande.

Last edited:
Johan, varje gång du öppnar käften är du bara pinsam. Gör alla en tjänst, sälj hojjarna (bägge två) och sätt dig och titta på dina GR-filmer. Säkrare, och trevligare för alla.

Väx upp.

bmwjohan skrev:

det jag skrev i inlägget du kommenterade var ett exempel som handlade om att sätta saker och ting i perspektiv. man får lätt uppfattningen när man läser denna tråd att många här inne ser lika allvarligt på de tre första alternativen som det fjärde, vilket är extremt skrattretande.

Jag ser inte läst någonstans att man jämför mord med skadegörelse i den här tråden någonstans, förutom valen du skrev. Sen att man blir förbannad på sådan skit som skadegörelse är väl inte särskilt konstigt?

t-rex skrev:
Citat:
--------------------------------------------------------------------------------
Inskickat av bmwjohan

...
--------------------------------------------------------------------------------

Du vill verkligen inte bli tagen på allvar va?

var det något som var svårt att förstå i den meningen eller?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma