SM Supermoto Göteborg!

RMSusaRacing

RMSusaRacing
Gick med
10 Aug 2004
Hoj
Honda
Hej
Till alla som vill vara med och hjälpa till att arrangera en av Sveriges bästa SM deltävlingar som kommer gå av stapeln i Göteborg.

Resten kan sluta läsa här!

Kortedala Motorklubb planerar arrangemang av 2007 SM deltävling i Supermoto.

Vi behöver dig som är intresserad av att hjälpa till och arrangera SM.
Vi kommer hålla ett informationsmöte Onsdagen den 28/2 Kl.18:00 i vårat klubbhus på Exportgatan 35, 422 46 Hisings Backa.

Alla är välkomna att delta även om du inte äger en hoj. Känner någon som vill hjälpa till? Ta med honom henne med. Vi behöver eran hjälp att förverkliga detta och jag hoppas att ni hjälper oss att samla ihop så många som möjligt så vi kan arrangera en kanon tävling.
Sprid denna info vidare till så många som möjligt.
MVH.
Sektionsansvarig Supermoto Kortedala Motorklubb Robert Susa.

:tummenupp Härligt, nu rör det på sig i Motard-sverige. Hjälp Robert nu ni som bor i omgivningen.

Jag hinner inte komma på mötet nästa vecka, men det är klart jag hjälper till!

/Harry

Hej
Till alla som vill vara med och hjälpa till att arrangera en av Sveriges bästa SM deltävlingar som kommer gå av stapeln i Göteborg.

Resten kan sluta läsa här!

Kortedala Motorklubb planerar arrangemang av 2007 SM deltävling i Supermoto.

Vi behöver dig som är intresserad av att hjälpa till och arrangera SM.
Vi kommer hålla ett informationsmöte Onsdagen den 28/2 Kl.18:00 i vårat klubbhus på Exportgatan 35, 422 46 Hisings Backa.

Alla är välkomna att delta även om du inte äger en hoj. Känner någon som vill hjälpa till? Ta med honom henne med. Vi behöver eran hjälp att förverkliga detta och jag hoppas att ni hjälper oss att samla ihop så många som möjligt så vi kan arrangera en kanon tävling.
Sprid denna info vidare till så många som möjligt.
MVH.
Sektionsansvarig Supermoto Kortedala Motorklubb Robert Susa.

Bra jobbat!

Jag kan inte närvara på mötet, men kommer att hjälpa till senare!

Jag hinner inte komma på mötet nästa vecka, men det är klart jag hjälper till!

/Harry

Gött Harry
Då räknar jag med dig.
MVH Robert

Bra jobbat!

Jag kan inte närvara på mötet, men kommer att hjälpa till senare!

Bra Chiristian
Jag tar med dig också.
P.S glömde ringa och har tele nr. kvar på jobbet. Men jag ringer i morgon istället.
Over and out.10/4

Last edited:
Hjälper givetvis också till, även om det blir knepigt att närvara just på mötet pga jobbet.

Jag kommer!

Gött mos.

:tummenupp

Man kanske skall göra en sådan häftig lista som man brukar göra på vem som kommer.

Jag kan börja
1. Robert Susa
2. wheelie82
3. fyll på........:tummenupp.
Kortedala Needs You.

Hjälper givetvis också till, även om det blir knepigt att närvara just på mötet pga jobbet.

Ok jag räknar med dig också i den kategorin med Christian , Harry, dig +eventuella som ställer upp men inte kan närvara.
R.

Last edited:
[
QUOTE=RMSusaRacing;2778008] Man kanske skall göra en sådan häftig lista som man brukar göra på vem som kommer.

Jag kan börja
1. Robert Susa
2. wheelie82
3. fyll på........:tummenupp.
Kortedala Needs You.

Ok jag räknar med dig också i den kategorin med Christian , Harry, dig +eventuella som ställer upp men inte kan närvara.
R.
[/QUOTE]

Ville bara förtydliga: jag har verkligen svårt att komma ifrån mitt jobb pga tiderna och min befattning, MEN, jag ställer givetvis upp när jag handgripligen måste närvara, oki? :)

1. Robert Susa
2. wheelie82
3. Who'sYourDaddy

Jag är på. Jag ska försöka hinna till mötet med.

Ja skulle vilja vara med å arrangera den tävlingen men tror inte ja hinner komma till nått möte den 28.. Jobbar till 19.. Tror även ja har nån kompis i gömmorna som vill vara med.. Skall kolla med han

Ville bara förtydliga: jag har verkligen svårt att komma ifrån mitt jobb pga tiderna och min befattning, MEN, jag ställer givetvis upp när jag handgripligen måste närvara, oki? :)[/QUOTE]

Yes jag förstod det. Det är samma med christian och Harry de ställler upp men kan inte komma nästa onsdag.:tummenupp
R

Ja skulle vilja vara med å arrangera den tävlingen men tror inte ja hinner komma till nått möte den 28.. Jobbar till 19.. Tror även ja har nån kompis i gömmorna som vill vara med.. Skall kolla med han

vi kommer säkerligen vara kvar till efter 19:00 så då är du välkommen.
Annars är det ju bra om du skickar lite kontaktuppgifter per email eller PM så vi kan kontakta dig på ett eller annat sätt när vi behöver hjälp.
R.

Last edited:
Jag hjälper gärna till, men ja ska jobba i tyskland i veckan och är inte säker på att jag hinner hem tills mötet. Hinner jag hem så kommer jag, annars kan ni räkna med mig ändå.

Vill bara påminna er att inte glömma morgondagens möte. Det är viktigt att vi engagerar oss om man vill att det skall hända något i Göteborg.:)
MVH Robert

De e' skälvklart att man kommer... Hämtar upp en polare oxå, ju fler desto bättre... :tummenupp
Kör tills de flyter!

Så vad pratades om på mötet?

Vi måste tyvärr flytta tävlingen, prel om allt går i lås så är det den 2-3 Juni, då ovissheten ang båten som ska komma är för stor.

Då krockar det inte med NM i Danmark.

Vi diskuterade budget, vi ligger mycket efter i budgeten, behöver sponsorer.
Arbetare för banbyggnation till Torsdagen den 31 Maj efterlyses, utan dem blir det ingen bana, så det blir för alla intresserade att ta en semesterdag för detta.
Om planen går bra så kan vi oxå köra en bandag på fredag, självklart gratis för dem som har byggt banan, dock ännu i planeringsstadiet.

För mer info, kom på nästa möte.
Hlsn
Thomas

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...