SM Supermoto Göteborg!

Vi måste tyvärr flytta tävlingen, prel om allt går i lås så är det den 2-3 Juni, då ovissheten ang båten som ska komma är för stor.

Då krockar det inte med NM i Danmark.

Vi diskuterade budget, vi ligger mycket efter i budgeten, behöver sponsorer.
Arbetare för banbyggnation till Torsdagen den 31 Maj efterlyses, utan dem blir det ingen bana, så det blir för alla intresserade att ta en semesterdag för detta.
Om planen går bra så kan vi oxå köra en bandag på fredag, självklart gratis för dem som har byggt banan, dock ännu i planeringsstadiet.

För mer info, kom på nästa möte.
Hlsn
Thomas

Kunde ej komma på mötet tyvärr, men är fortfarande lika villig att hjälpa till att bygga bana. Kan med 99% säkerhet vara ledig på torsdagen! Körning på fredagen sen skulle ju vara klockrent!

Gött låter det, hjälper gärna till om inget skiter sig, hann inte komma på mötet men det löser sig väl ändå:tummenupp

Så vad pratades om på mötet?

Nja alltså i princip vad Thomas tidigare skrev, men jag vill ändå förtydliga och under stryka att utan folket på torsdagen, blir det tungt för dom få själar som e' på plats & jobbar, vilket resulterar i ett samtal till Poolia elr ngt liknande. :)

Ser fram i mot en lyckad del tävling med mkt gott folk... :rock

Hej alla motardälskare.

Har nu samlat in namn på personer som kan tänkas vara med och bygga bana och vi har fått in en del namn. Nu behöver vi ett möte där vi kan samla oss och göra verklighet av denna tävling.

Ni är välkomna till Kortedala MK Klubbhus onsdag den 21/3 kl18:00.

Vi hoppas att så många av de som tackat ja för att hjälpa kommer.
Vi går igenom en del praktiska saker inför SM:t.

Tävlingen kommer att genomföras 2-3 Juni och vi bygger banan 31maj.

Alla som anmäler sig att hjälpa till på torsdagen får som tack för hjälpen en hel bandag på Fredagen helt Gratis. Ta med din släkt och vänner och hjälp till :) så kommer det gå mycket fort att bygga banan och sedan kan ni åka en hel dag gratis.
De som känner att de inte har anmält sig men gärna vill vara med och hälpa till så kan ni skicka e-mail till mig med namn telefon och e-mail adress.
Ha det Gött.
Sektionsansvarig Supermoto Kortedala Motorklubb Robert Susa.

Hej alla motardälskare.

Har nu samlat in namn på personer som kan tänkas vara med och bygga bana och vi har fått in en del namn. Nu behöver vi ett möte där vi kan samla oss och göra verklighet av denna tävling.

Alla som anmäler sig att hjälpa till på torsdagen får som tack för hjälpen en hel bandag på Fredagen helt Gratis. Ta med din släkt och vänner och hjälp till :) så kommer det gå mycket fort att bygga banan och sedan kan ni åka en hel dag gratis.
De som känner att de inte har anmält sig men gärna vill vara med och hälpa till så kan ni skicka e-mail till mig med namn telefon och e-mail adress.
Ha det Gött.

Fan, fel datum igen. Jag antar att ni har mig som banbyggare på fredag? om inte så är jag med. Men jag kan inte närvar på möter då jag kommet till swe den 22:e.

Bra jobbat!

Hej alla motardälskare.

Ha det Gött.

Jag kommer, men blir lite sen...:tummenupp

Fan, fel datum igen. Jag antar att ni har mig som banbyggare på fredag? om inte så är jag med. Men jag kan inte närvar på möter då jag kommet till swe den 22:e.

Bra jobbat!

Hej Christian du är uppsatt på min lista. Vi bygger banan den torsdag den31maj. Så då får du gärna hjälpa till. se bara till att vara ledig den dagen det tar längre tid än vad man kan tro.
BR Robert

Bra när kan vi räkna med att du kommer för vi behöver din hjälp helst hela dagen.
BR Robert

Bra när kan vi räkna med att du kommer för vi behöver din hjälp helst hela dagen.
BR Robert.

Last edited:
Coolt att det blir så centralt, Hoppas mkt folk kommer dit...
De kommer iallafall höra :yoparty

Hej.
Det kommer att vara som en vanlig dag med tät spårvagnstrafik.

Svemo/FIM buller regler gäller, och jag känner mätgubben, så det kommer nog inte att låta för mycket.
Det finns vissa förutsättningar att uppfylla.

Men vi kommer att synas i alla fall.

Thomas

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul