SM/SO/PRO Silly Season 2008

Njä. Innanfrbromspumpen så är det ju faktiskt en TZ, även om de väljer att kalla den ISR när de anmäler sig. :)

Alla vet väl att det är en Yamaha men eftersom han anmäler den som en ISR så skrev jag så också. :)

Hmm, ska Watz verkligen vara grön i alla dessa klasser? Grönt är väl bekräftade uppgifter?

Han skrev själv i en annan tråd att han ska köra allt som han har hojar till. :D

Last edited:
Fast en aprilia i superbike challenge vet jag inte om det räknas som en hoj till klassen, även om den nästan klassar in. Bott snarare.
Sen är ju siluetten inte riktigt reglementsenlig heller eftersom det är duccekåpor på den, ljuddämparen ombyggd till underseat etc..
Men, det hade vart kul och se Fredde även i SBK nästa år, någon borde återigen sponsra grabben..

Ännu en förare

I 125gp

Honda 125 Academy, Honda RS125R, förare ännu ej vald.

Enligt den här tråden, så ska han köra både och?

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=172664

Nån som har koll på Hundratjackaponsare och 250 räser?
Jag har skitdålig koll

Axxexs, Torkel?

Ser at du har satt inn Tor Erik Plassen i SBC og Prosuperbike, men det er lillebror Ole-Bjørn som normalt har kjørt superbike:tummenupp Begge gutta skal ifs kjøre Ducati 1098r i år, så blir det kjøring på dem i Sverige kommer nok begge til å stille:yoparty

Ser at du har satt inn Tor Erik Plassen i SBC og Prosuperbike, men det er lillebror Ole-Bjørn som normalt har kjørt superbike:tummenupp Begge gutta skal ifs kjøre Ducati 1098r i år, så blir det kjøring på dem i Sverige kommer nok begge til å stille:yoparty

Tor Erik hade svarat i den där "pollen" att han skulle köra SBC/NSB och PRO SB, det var därför han fanns med i listan.... :tummenupp

Ha ha... Jag skulle garanterat komma sist i KKf250 cupen också... Suger som fan på Cross... Har nog att göra med att försöka hålla mig på hjulen, och försöka undvika kramp i underarmarne efter 10 minuter... Ha ha ha..

Ska du fortsätta på Sukkan?

japp den får duga ett år till .den står färdig kittad i garaget å väntar på att bli rastad ....rätt gött att slippa tänka på alla delar som ett ny bygge skulle behöva.....+ alla sena leveranser........

Förra året gick rykte att en fd Finsk F1-förare skulle köra PRO-SBK. :)

Kanske är samma förare det går rykte om nu med?

Förra året gick rykte att en fd Finsk F1-förare skulle köra PRO-SBK. :)

Kanske är samma förare det går rykte om nu med?

Det vetifan. Hade äran igår att klämma på den hojen men det var så satans hög musik så jag hörde inte om det var i Finland eller Sverige den skulle gå.
Finnen som ska styra den var där men han såg iaf inte ut som ngn fd F1-förare.

Var o snacka med Jimmy Lindström idag o han ville väl inte berätta så mycket mer än att vi ska hålla utkik i nästa nummer av IB. Där berättar han sitt läge o hans planer.

O med Zubers snack om att han ska köra Yamaha kan jag förstå Jimmy...

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!