SM LInköping status??

På vilken postering stod du?

Jag stod vid 3:an efter S:et,,,,,,,,, det lite så där att blåflagga vissa, särskillt en snubbe i 250, han var så hopplöst efter så att han nästan såg lite ledsen ut när jag blåflaggade honom :D

de va jag som körde ut "framför"bakom lilja men det var med god marginal,kanske såg värre ut än va det va,pratade med lijla efter racet och han tycke att det inte va nån fara.

Ok, det kanske inte var så nära. Men alla vi som satt uppe på berget kippa efter andan. Grymt kört i alla fall.

He he.. och det lilla kastet ut ur "Torparn" då? Kom inte ihåg om det var på sista racet eller kvalet men det var inte annat än en nära naturen upplevelse...
Jag stod på postering 6 efter lunch och beundrade alla feta framhjulslyft och avgasvrål. Snyggt kört i värmen!!

Mögigt nog så åkte jag rakt fram i nya knicken på båda racen. Förlora 4 placeringar första racet, kom ut sista på andra racet.. suck. Blev 8:a resp. 10:a.

He he.. och det lilla kastet ut ur "Torparn" då? Kom inte ihåg om det var på sista racet eller kvalet men det var inte annat än en nära naturen upplevelse...
Jag stod på postering 6 efter lunch och beundrade alla feta framhjulslyft och avgasvrål. Snyggt kört i värmen!!
Aha! Du var där du! :) Jodå, jag minns mycket väl det där! Var helt sjukt hur highsidern satte sig så jag landa med arslet rakt på sätet o kände hur hojen "satte" sig när min tyngt kom på hojen... och vobblade till ett stopp! Var helt sjukt! Som att vinna på lotto. Jag trodde helt klart det var dags för att landa hårt när jag var uppe i luften där ett tag. Jag åkte nöjt in i depån o kollade byxorna. hehe

En fjunig Norrman som vann EM karlskoga förra året ! Men det är klart jag borde spöat honom lätt med min ultrasnabba Suzkuki :va

Vi tycker om dig iaf! Du är ju så trevlig och har alltid något kul/snällt att säga till oss losers som inte ens kommer under minuten!

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...