WEST
Gudomlig sporthojare
På vilken postering stod du?
Jag stod vid 3:an efter S:et,,,,,,,,, det lite så där att blåflagga vissa, särskillt en snubbe i 250, han var så hopplöst efter så att han nästan såg lite ledsen ut när jag blåflaggade honom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
På vilken postering stod du?
de va jag som körde ut "framför"bakom lilja men det var med god marginal,kanske såg värre ut än va det va,pratade med lijla efter racet och han tycke att det inte va nån fara.
Ok en grej till var det om ni kunde hålla ordning på den där däckstraven på escapen vid esset på rakan han anföll mej![]()
![]()
![]()
![]()
Mögigt nog så åkte jag rakt fram i nya knicken på båda racen. Förlora 4 placeringar första racet, kom ut sista på andra racet.. suck. Blev 8:a resp. 10:a.
Aha! Du var där du!He he.. och det lilla kastet ut ur "Torparn" då? Kom inte ihåg om det var på sista racet eller kvalet men det var inte annat än en nära naturen upplevelse...
Jag stod på postering 6 efter lunch och beundrade alla feta framhjulslyft och avgasvrål. Snyggt kört i värmen!!
En fjunig Norrman som vann EM karlskoga förra året ! Men det är klart jag borde spöat honom lätt med min ultrasnabba Suzkuki![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |