SM i SuperMoto i Eskilstuna

När kommer TR?.. En annan som är båtflykting vad faan är TR .. :va tidrapport?? eller.... fan skriv på svenska eller på suomi ..PERKELE ...det ska bli kul att få åka med alla galna grabbar ..och TJEJER kul att du är med KARIN för du är en snabb kvinna ....MVHUSAHARRY :yoparty..jag betala på internet banken och det gick bra, men man ser inte att någon har betalat än . trög linje eller ?????

TR= tillägsregler, vilket inebär info om väntzoner, tider mm mm mm

Vad är det för upplägg på tävlingen, alla tränar på lördag och rejsar på söndag eller några klasser kör på lördag och resten på söndag?

Vad är det för upplägg på tävlingen, alla tränar på lördag och rejsar på söndag eller några klasser kör på lördag och resten på söndag?

Det sista mötet ( det ända mötet) jag var med på så sas det att alla kör två dagar.

Tidskval och race på söndag för S1 och S2

Jag tycker att ni kör open race och tidskval på lördag så att ni kan plocka ut wildcard förare till söndagens race i S1 oc S2 klasserna. Då får ni fler förare till S1 och S2 klasserna samt att förarna som har fått wildcard hinner vila upp sig och göra iordning hojarna.

Själv skall jag på bröllop i Tellberg på lördag så för min egen del skulle jag uppskatta om tidskval och race är på söndagen...

MVH Peter

Bra idé!

Går fortfarande i valet och kvalet hur jag ska göra med Wildcard....

Jag tycker att ni kör open race och tidskval på lördag så att ni kan plocka ut wildcard förare till söndagens race i S1 oc S2 klasserna. Då får ni fler förare till S1 och S2 klasserna samt att förarna som har fått wildcard hinner vila upp sig och göra iordning hojarna.

Själv skall jag på bröllop i Tellberg på lördag så för min egen del skulle jag uppskatta om tidskval och race är på söndagen...

MVH Peter

Bra idé!

Går fortfarande i valet och kvalet hur jag ska göra med Wildcard....

Klart du ska köra s1 om du fått wildcard! Upp o slåss med de stora killarna istället för o åka sick-sack mellan oss långsamma! Du kommer utvecklas mycket mer där uppe. :tummenupp

Tidschema

När kommer tidschemat upp:va Skulle varit uppe senast igår enl löfte på TR. Ingen som svarar på mail heller....Finns det något telnr till någon som vet? :mad:

Betal träning inför SM

Vi har en x-tra betalträning på Fredag mellan 14-18 för dom som känner att det behövs :D pris 200:-

VÄLKOMMNA !!!

Klart du ska köra s1 om du fått wildcard! Upp o slåss med de stora killarna istället för o åka sick-sack mellan oss långsamma! Du kommer utvecklas mycket mer där uppe. :tummenupp

Jo visst har du rätt!

Uttryckte mig kanske lite kladdigt. Har inte fått något wildcard (har för övrigt inte ansökt om det heller så)..

Blir upplägget Open Lördag och S1/S2 Söndag så vore det ju ypperligt!

Jo visst har du rätt!

Uttryckte mig kanske lite kladdigt. Har inte fått något wildcard (har för övrigt inte ansökt om det heller så)..

Blir upplägget Open Lördag och S1/S2 Söndag så vore det ju ypperligt!

Det blir med största sannolikhet Open kör klart på Lördagen så ni snabba killar (Kanske Tjej oxå Karin?:tummenupp ) kan få chansen att åka SM klasser :)

Det blir med största sannolikhet Open kör klart på Lördagen så ni snabba killar (Kanske Tjej oxå Karin?:tummenupp ) kan få chansen att åka SM klasser :)

Kan du se till att en mer officiell begäran om att lägga upp info kommer till oss så vi kan fixa sidan ?!

Kan du se till att en mer officiell begäran om att lägga upp info kommer till oss så vi kan fixa sidan ?!

Johan skulle ringa till Fredrik nu på förmiddagen. Jag hoppas att dom tar upp det annars får du kolla med Rickard Ängered.

Är det träning på lördagen och Kval/race för SM klasserna på söndagen.. ???

/R

Back