SM i Road Racing Knutstorp 11-13 Augusti

Jonte VSB R-T skrev:
2350500 kan du inte ta mig mig i ditt tempo denna gång. Sist drog du bara iväg utan mig. Får ju frispel när jag hamnar själv, på tok för hetsigt temprament för denna sport.

Hehe sorry dude...
Men va fan du får vara lite snällare på gashanden bara.
och helt enkelt bromsa mindre.
Lättare sagt ängjort. Nästa e ju knudan har inte kört där sen förra året. Det kan ju gå hur som helst...

Får du ihop hojen?

Axxexs skrev:
2350518 Skulle motsvarat en 8:de plats på kvalet i VEIDEC..

hmm den killen är inte rookie längre i mina ögon.

Last edited:
GSXR1100R skrev:
2350628 Det står att två klasser i Super Motard skall köras i SM på Knudan, kolla med Eva Gödke http://www.hyllingems.nu/index.asp?M=128
Menade att ingen inbjudan funnits i IB under rubriken Supermoto. Sorry för otydlighet.
Jag fick inbjudan via mail av en kamrat för några dar sen så det löste sig ju till sist.

Jag har anmält mig via mail (fanns då inte tid att ordna blankett och skicka) och betalt (den för höga) avgiften och väntar nu på mailbekräftelse som det stod i inbjudan men inte fått nån ännu. Vet du hur det kommer funka?

flykay76 skrev:
2350276 ... :D Det hade varit förödande... ingen motorbroms... livsfarligt! :D

Nee... jag var bara där och tränade när bilderna togs, satte förvisso personbästa och körde jämna 4or hela sista passet (vid fria varv) så det suuuger att jag inte har någon klass att köra i till helgen.

Men jag ska heja på er alla andra!!! :tummenupp

Jag kan skrämma upp er 600 rookie förare med att höja ett varningens finger för Per Nilsson, Kawasaki #60, han kommer att vara snabb. Sen att Per Björk kommer att krossa alla andra är ju sedan länge känt...
(Per Björk körde 3or och Per Nilsson körde 4or i tisdags)

.

4or??
Jag låg bakom er ganska många varv andra passet... fick inte riktigt de tiderna på min laptimer.. men men... kul ni fick upp tempot iallafall :)

Och som sagt... Per Björk kommer dominera på Rookie 600 racet :yoparty

flugan skrev:
2351428 Lovar du att gå omkring på Knutstorp och ropa 'Prisa Gud' och 'Ärad Vare Gud i Höjden' om du får ihop den :D ?

Kanske "Allah Ahkbar"(stavning?)

Gottis skrev:
2350578 Alvarligt känner inte ett skit för att åka ner dit...
Klart du ska dit! Vi måste fortsätta vår fajt från Falkens B-race. Packa och åk det kommer att bli skitkul.

Jocke S skrev:
2353317 Klart du ska dit! Vi måste fortsätta vår fajt från Falkens B-race. Packa och åk det kommer att bli skitkul.

Nä fan jag laddar inför SO/SM Finalen på Falken nu då ska du få se mer på min bakända :arsele

Supermoto skrev:
2350703 Menade att ingen inbjudan funnits i IB under rubriken Supermoto. Sorry för otydlighet.
Jag fick inbjudan via mail av en kamrat för några dar sen så det löste sig ju till sist.

Jag har anmält mig via mail (fanns då inte tid att ordna blankett och skicka) och betalt (den för höga) avgiften och väntar nu på mailbekräftelse som det stod i inbjudan men inte fått nån ännu. Vet du hur det kommer funka?
Kolla med Eva som sagt, jag håller inte i detta arrangemang.

sunkan skrev:
hmm den killen är inte rookie längre i mina ögon.

haha vadå? det e hans första säsong, han har inte ens kört bandagar på en sporthoj eller nått innan....:D

att björken skulle va bra det visste jag, men att han skulle va en sån jäkla tallang det trodde jag aldrig!
tur jag tjata non stop att det va roadracing han skulle satsa på :tummenupp¨

veidec nästa! :yoparty

BrInK skrev:
2354170 han har inte ens kört bandagar på en sporthoj eller nått innan....:D

Men vad är det han åkt innan? Man blir ju lite nyfiken.

Axxexs skrev:
2350518 Skulle motsvarat en 8:de plats på kvalet i VEIDEC..
Börjar med att klargöra:
1. 3:or är ruggigt snabbt för en rookie
2. Det finns riktigt snabba förare i Veidec

Och så mitt påstående/ undran: Är det ändå inte så att det generellt inte går så snabbt i veidec, känns som det är ca 5 förare som kör snabbt, men annars är det inte såå jättebråttom...
Jag har ingen superkoll bakåt i tiden, men gick det inte generellt snabbare på synsam trophy tiden ? Eller var det liknande då med ca 5 toppförare, som var markant snabbare än övriga fältet ?

Supermoto skrev:
2350703 Menade att ingen inbjudan funnits i IB under rubriken Supermoto. Sorry för otydlighet.

Startlistorna är uppe nu http://www.hyllingems.nu/index.asp?S=5

R600 var inte med eller har jag gjort nått fel? Bara "riktiga" SM klasser publiserade.

Underbart! En av årets höjdpunkter utan tvekan. Ska slå mig ner i gröngräset med en stor skagenrörabaguete, och imundiga kallaste cola. Bara det inte regnar. Syns!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT