Jonte VSB R-T skrev:2356890R600 var inte med eller har jag gjort nått fel? Bara "riktiga" SM klasser publiserade.
Inge fel vi får helt enkelt inte vara med...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jonte VSB R-T skrev:2356890R600 var inte med eller har jag gjort nått fel? Bara "riktiga" SM klasser publiserade.
sunkan skrev:2357208Inge fel vi får helt enkelt inte vara med...
Fick precis mail från rr.se att min betalning var reggad så du borde oxå få ett mail inom kort om allt är OK.KennethN skrev:2357404Skulle vara schysst om de även listade rookie klasserna så man slapp undra om man är med. Vore ju läckert att ta massa dagar ledigt och åka några hundra mil i onödanom man av nån anledning inte fått betalningen reggad eller nåt sånt.
Fick också mitt mail nyssInsomnia skrev:2357599Fick precis mail från rr.se att min betalning var reggad så du borde oxå få ett mail inom kort om allt är OK.
Syns på fredag!
GSXR1100R skrev:2356844Startlistorna är uppe nu http://www.hyllingems.nu/index.asp?S=5
Alicia skrev:2357455Dom kanske inte listar supportklasserna bara.
Jag gör ingenting, bara länkar till vad arrangören totat ihop.Magnus skrev:2358014Gör om, gör rätt
Fast de listar ju 125Jr och det är ju en suportklass.
KennethN skrev:2357790Fick också mitt mail nyssFaan va roligt vi skall ha
![]()
![]()
GSXR1100R skrev:2358603Jag gör ingenting, bara länkar till vad arrangören totat ihop.
Bra då hoppas jag att alla kör så snabbt som dom bara kan och håller undan när Björk #63 (världens snyggaste nummer) varvar er.Magnus skrev:2358695Skojar lite med dig bara gubben![]()
Hade varit kul att se vilka som skall köra R600, även om man vet vem som vinner hehe...
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |