SM i Linköping. Detta krävs, vi klarar det tillsammans

• Thread starter Thread starter HW
  • Start date Start date
Ni som lovat att hjälpa till... skicka ett pm till mig med en mailadress. (gärna till dig själv, annars fallar idén lite) så jag kan lägga till er på min lilla lista.

/HW

Moderatoredit: xxxx@xx.com

som jag skrev tidigare hjälper jag gärna till med att skruva ihop däck mm. eller
jag kanske kan skruva ihop däck hemma hos mig och ta med till Svista ??

Last edited by a moderator:
SEHR GUT ser fram emot tävlingen !!! Är tyvärr hel körd på data :dummer så det går fet bort, men är en fena på allt vad entrepenad maskiner heter f:d instruktör.:5sure SÅ om det behövs fler i det segmentet så.Keep up the goood work :Bugar

Huvvet på spiken.
Så ta det lugnt med anklagelser/spekulationer hit och dit är ni snälla.

Känner mig ganska lugn, för jag behöver inte tänka på något tävlings-arrangemang och ev massor med pengar som skall införskaffas till onödig reklam. Något nytt???

Det verkar som att supermoto är synonymt med att kunna köra lastmaskin.... nu har ni gjort bort er ordentligt!!!!

Ska jag ta bort tråden innan sporthojsmupparna kommer till samma slutsats? :)

Läget är under kontroll tror jag. Enda felet är att 33% av våra träningstillfällen krockade med andra tävlingar... så nu är det lite glest i kalendern igen...

/HW

lite träningar bättre än inga. men kan man åka in och köra på rr träningarna som dom gjorde på våra eller?

Det var ett undantagsfall att vi lät håkan köra den gången. RR-träningarna är överbefolkade med roadracingförare så då är supermoto inte speciellt välkomna.
Det går väl att smya sig med och mumla något om "supermono" men då är det båt under motorn och fötterna på pinnarna som gäller och det kommer varken bli populärt eller varaktigt.

/HW

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...